مهر نوشت:

تعدادی از خوانندگان مطرح پاپ طی روزهای هشتم تا دوازدهم فروردین درهتل نارنجستان مازندران کنسرت های خود را برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مجموعه کنسرت ها به همت شرکت پخش «دنیای هنر» و با همکاری شرکت فرهنگی هنری «نوای نی لبک شرقی» با عنوان جشنواره موسیقی نوروزی استان مازندران از هشتم تا دوازدهم فروردین با حضور گروه‌ها و خوانندگان مطرح پاپ در هتل نارنجستان برگزار می شود.

براساس برنامه ریزی انجام گرفته کنسرت های یاد شده از  از 8 فروردین ماه و با کنسرت گروه «سون» در شهرستان نور و در محل هتل نارنجستان شروع خواهد شد. ضمن اینکه در روز نهم فروردین فرزاد فرزین با گروه شوک میزبان طرفداران خود خواهد بود.

در روز دهم فروردین نیز محسن یگانه کنسرت خود را در این مکان برگزار می کند. این در حالی است که در روز یازدهم فروردین محمد علیزاده برنامه خود را با اجرایی قطعاتی متفاوت برگزار می کند.

سیروان خسروی هم روز دوازدهم فروردین ضمن اجرای قطعات آلبوم های «ساعت 9»، «تو خیال کردی بری» و «جاده رویاها» تک آهنگ های محبوب ماه های اخیر را نیز برای مخاطبان خود اجرا می کند.

بلیت فروشی این کنسرتها هم اکنون بر روی سامانه بلیت فروشی ایران کنسرت آغاز شده است و علاقه مندان برای تهیه بلیت های این جشنواره می تواننده به سایت www.Iranconcert.com مراجعه کنند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    6 2
    اونا کنسرت می‌زارن یه عده دیگه هم کنسل می‌کنن.