دو معاون جنتی با هم تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری معاونت فرهنگی با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در راستای توسعه فعالیت های قرآنی و اشاعه و گسترش معارف دینی صبح امروز (11 اسفند) به امضا رسید.

به گزارش خبرآنلاین، این تفاهم‌نامه همکاری با حضور سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی و حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضاء رسید.

موضوع این تفاهم‌نامه بسترسازی، برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های مختلف برای نیل به اهدافی همچون استفاده از ظرفیت نویسندگان در گسترش فرهنگ قرآن و عترت، تقویت بنیه‌های اخلاقی و تربیتی کودکان، نوجوانان و جوانان، گسترش فرهنگ قرآن و عترت در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، زمینه‌سازی و ایجاد بستر لازم برای حضور بیشتر نویسندگان و شعرا در عرصه تولید آثار قرآنی و دینی و ... منظور شده است.

بر اساس تفاهم‌نامه به امضاء رسیده معاونت امور فرهنگی متعهد می‌شود در کمک به تامین قرآن و ادعیه برای مساجد، تکایا و هیات‌های مذهبی، کمک به تامین کتب و منابع آموزشی کانون‌ها و موسسات قرآنی، مشارکت در برگزاری نمایشگاه تخصصی قرآن و عترت، مشارکت در راه‌اندازی بخش فروش کتب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به همکاری بپردازد.

همچنین معاونت قرآن و عترت نیز متعهد می‌شود در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش داستان‌نویسی ویژه کانون‌های قرآنی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب با موضوع و محوریت قرآن و عترت، چاپ و توزیع کتب با موضوع قرآن و عترت، طراحی جایزه با محوریت قرآن و عترت در کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، حمایت و خرید کتب قرآنی با معاونت امور فرهنگی مشارکت داشته باشد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =