مهر نوشت:

جهانگیر الماسی با اشاره اینکه اکران فیلم «خانه پدری» یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی کشور است، لزوم مدیریت نافذ و همه سونگر را نیاز سینمای ایران دانست.

جهانگیر الماسی بازیگر سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر از اکران فیلم «خانه پدری» استقبال کرد و گفت: اکران فیلم «خانه پدری» در شرایطی که تحلیل‌های مختلفی در مورد آن انجام می شود، یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی کشور است.

وی ادامه داد: نمایش این فیلم نشان می دهد از یک سو مدیریت فرهنگی کشور به طراحی هایی که انجام داده مطمئن است و این سطح از اطمینان وجود دارد که مخاطب در مقابل فیلم عکس‌العمل مخربی نخواهد داشت. از سوی دیگر این ظرفیت نیز در مخاطب سینمای ایران وجود دارد که با آزاداندیشی نسبت به مسائل پیرامون سمت و سو داشته باشد.

این بازیگر و کارگردان سینما یادآور شد: آزادانه فکر کردن نکته مهمی است چراکه در حوزه فرهنگ اگر قرار باشد ادامه مسیر پیش از انقلاب را طی کنیم، نسخه تازه‌ای ارائه نکردیم در حالیکه در 2 یا 3 مقطع تاریخی در سینمای ایران برخی از پیشنهادات جدید فرهنگی آزمایش شد که برخی مواقع پاسخ های خوبی گرفتیم.

الماسی افزود: نیاز است که مدیریت نافذ و همه سونگر باشد و در این شرایط برخی به عنوان خیرخواه گاهی به ضرر سیستم کار نکنند. امیدوارم برخوردها نسبت به این فیلم با درک شرایط فعلی جهان و رشد فرهنگی مردم و انقلاب اسلامی باشد چون به قول سهراب سپهری «چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید». نهایتا امیدوارم به این فیلم هم جور دیگری نگاه شود.

فیلم «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری قرار است از 8 دی‌ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» برای مخاطبان بالای 16 سال اکران شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    1 9
    سلام عليكم جناب الماسي