یک عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: اگر تا یک‌شنبه شب در وین بر سر یک تفاهم سیاسی و کلی توافق نکنیم، گزینه تمدید توافق ژنو روی میز قرار می گیرد.

کارشناس مسائل هسته ای ایران و خبرنگار مسائل ایران المانیتور پیش بینی کرد که توافق جامع انجام شود. تحلیل او را اینجا ببینید.

عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از گفت‌وگوی هیات‌های مذاکره کننده ایران و 1+5 بر روی توافق کلی وسیاسی و نه توافق جامع در مذاکرات وین خبر داد. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

ساعت ١١ صبح روز گذشته، پنج دقيقه مانده به زنگ تفريح دوم در حالي كه معلم فيزيك دبيرستان پسرانه‌يي در شهرستان بروجرد سر كلاس درس بود، از ناحيه گردن و سينه مورد اصابت چاقوي شاگردش قرار گرفت. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

چه اجسادی نمی‌پوسند و این که چه اجسادی تا کنون نپوسیده‌اند؟ ممکن است برخی تصور کنند که سالم ماندن جسد مربوط به خاک و هوای آن محل است و کرامتی برای صاحب جسد نیست! ما خیال می‌کنیم که این تصور از حقیقت خیلی فاصله دارد زیرا اصلاً در همه مواردی که پیکر بنده صالحی پس از صدها سال‌ تر و تازه پدیدار شده، در چند متری آن صدها جسد در کمتر از یک سال متلاشی شده و در کمتر از ده سال به پودر مبدل شده است. تجربیات بیشتر را اینجا ببینید.
اظهارات اخیر حجت الاسلام تقوی در حمایت از محمد رضا ریحیمی با واکنش یکی از سایت های خبری مواجه شد. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386747