تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد تیم ملی تایلند را شکست دهد.

تیم فوتبال ساحلی ایران كه به جمع 8 تیم برتر بازی‌های ساحلی آسیا رسیده، برای صعود به جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها به مصاف تایلند میزبان رفت. تایلندی‌ها كه به لطف میزبانی، از حضور تعداد زیادی تماشاگر بهره می‌بردند، امید زیادی داشتند كه ایران را شكست دهند. آن‌ها تعدادی تماشاگر به ورزشگاه ساحل سافین هین آورده بودند كه با طبل و بلندگو، سر و صدای زیادی ایجاد می‌كردند. اما این كارها هم باعث نشد كه فوتبال ایران سر خم كند.
در تایم اول، تیم ملی ایران دو بار دروازه تایلند را باز كرد. گل اول را حسین اكبری بازیكن شماره دو ایران زد كه این گل تا چند دقیقه تماشاگران تایلندی را ساكت كرد. چند دقیقه بعد حسین عبداللهی گل دوم را وارد دروازه تایلند كرد تا كار میزبان بازی‌های ساحلی سخت‌تر شود. اما این دو گل برای برد ایران چندان مطمئن نبود. تایلند در تایم دوم توسط بازیكن شماره 7 خود دروازه ایران را باز كرد و بازی در پایان تایم دوم با نتیجه دو بر یك ثبت شد.
در لحظات پایان تایم دوم باد شدیدی شروع به وزیدن كرد كه شدت باد به حدی بود كه تابلوهای تبلیغاتی كنار زمین را بلند كرد و وسط زمین انداخت. بازی هم چند دقیقه تعطیل شد تا والنتیرها تابلوها را از وسط زمین جمع كنند و به سر جایش ببرند. با این حال بازی دوباره از سر گرفته شد و ثانیه‌های پایانی تایم دوم هم برگزار شد تا دو تیم برای استراحت سه دقیقه‌ای نزد كادر فنی خود بروند.
در تایم سوم و پایانی، تایلندی‌ها كه به بازی در هوای بارانی عادت دارند، كمی بهتر از ایران عمل می‌كردند و هواداران هم به شدت به آن‌ها روحیه می‌دادند. اما ایران حتی در این شرایط هم اجازه نداد كه تایلند بازی را مساوی كند. تیم ملی در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی توسط حسین اكبری سومین گل را هم زد تا فاصله را به دو گل برساند. در نهایت مسابقه با همین نتیجه سه بر یك به سود ایران به پایان رسید تا تیم كشورمان به جمع 4 تیم برتر این بازی‌ها صعود كند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 2
    ایران قهرمان