روزنامه ایران نوشت:

با قوت گرفتن  احتمال ریاست محمد سرافراز بر سازمان صدا و سیما شایعاتی درمورد معاونان و مدیران ارشد این سازمان در محافل مختلف به گوش می‌رسد. از جمله آنکه از محمدرضا جعفری جلوه، علی اصغر پورمحمدی و حسین کرمی به عنوان گزینه های احتمالی معاونت سیما نام برده می‌شود و احتمال انتصاب جعفری جلوه و پورمحمدی را که از مدیران باسابقه و مجرب سازمان هستند بیشتر می‌دانند. جعفری جلوه هم‌اکنون مدیرعامل بنیاد فارابی است.
کرمی که کارمند دانشگاه امیرکبیر است، چند سالی قائم مقام معاونت سیما در دوران ریاست ضرغامی بود. همچنین در میان شایعات از غفور مدبر درجزی و مفتح برای تصدی سمت معاونت اداری مالی نام برده می‌شود. غفور مدبر مدت‌ها ریاست اتحادیه بازرگانی صدا و سیما را عهده دار بود و اکنون مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن و تأسیسات ورزشی کشور است و به عنوان مدیری کارآمد شناخته می‌شود. مفتح نیز مدتی مسئولیت اداره کل کالا و معاون بازرگانی داخلی سیما را بر عهده داشت و گفته می‌شود از شانس کمتری برای تصدی این سمت برخوردار است.
همچنین از محسن مهاجرانی که مدت‌ها از مدیران ارشد خوشنام سازمان صدا و سیما بوده به عنوان قائم مقام احتمالی صدا و سیما نام برده می‌شود که با توجه به تجربه طولانی وی در صدا و سیما احتمالی دور از ذهن نیست.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    3 1
    خدا را شکر