فارس نوشت:

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عصر یخبندان» از آغاز فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی مصطفی کیایی از فردا چهارشنبه و آماده‌سازی آن برای حضور در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

منصور لشکری‌قوچانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: «عصر یخبندان» پس از «خط قرمز» دومین همکاری مشترک من با مصطفی کیایی است و امیدواریم خاطرات خوب کار قبلی در اثر جدید هم تکرار شود.

وی افزود: «عصر یخبندان» یک فیلم پر بازیگر است که به دلیل قصه محور بودن کار و اینکه باید بازیگران توانایی نقش‌ها را ایفا کنند از بازیگران شناخته شده استفاده کردیم و امیدواریم نتیجه نهایی کار در جشنواره فجر مورد قبول مخاطبان و منتقدان واقع شود.

لشکری‌قوچانی ادامه داد: در مجموع ۵۰ جلسه برای فیلمبرداری پیش‌بینی شده است و اولین سکانس فیلم فردا با حضور فرهاد اصلانی، آنا نعمتی و بابک بهشاد فیلمبرداری خواهد شد و این بازیگران مقابل دوربین مهدی جعفری می‌روند.

براساس این گزارش «عصر یخبندان» عنوان تازه‌ترین فیلمنامه مصطفی کیایی است که از مضمونی اجتماعی برخوردار است و فیلمی متفاوت در کارنامه این کارگردان خواهد بود و چهارمین فیلم این کارگردان بعد از فیلم‌های «بعد از ظهر سگی سگی»، «ضدگلوله» و «خط ویژه» محسوب می‌شود.

بهرام رادان، فرهاد اصلانی مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولت شاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی و با حضور افتخاری ژاله صامتی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

سایر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: مصطفی کیایی، تهیه کننده: منصور لشگری قوچانی، مدیر تولید: مجید کریمی، دستیار اول کارگردان: هومن خواجه نوری، مدیر برنامه ریزی: رضا بختیاری، چهره پرداز: سودابه خسروی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، صدا بردار: امیر نوبخت، صداگذاری: سید علیرضا علویان، موسیقی: آرمان موسی پور، طراح صحنه: حجت اشتری، طراحی لباس: نگار نعمتی، مدیر تدارکات: سجاد رحمتی، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی و عکاس: مهدی دلخواسته.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    15 1
    خط ویژه نه خط قرمز .
  • ياسر IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    اميدوارم مثل خط ويژه فيلم خوبي بشه