مهر نوشت:

مسئول روابط عمومی اداره محیط زیست شهرستان شاهرود ضمن اشاره به حمله چند شکارچی غیر مجاز به یک محیط بان شاهرودی، گفت: این محیط بان ساعاتی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت که با موفقیت انجام شد.

محمد رضا قاسمی ضمن بیان اینکه چهار شکارچی متخلف صبح پنجشنبه پس از رویت توسط ماموران محیط بانی شاهرود برای رهایی از قانون با شلیک مستقیم گلوله به سمت حسین عجم محیط بان شاهرودی، گونه چپ وی را مجروح کردند گفت: ساعاتی قبل این محیط بان در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مورد عمل جراحی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه گلوله از گونه وارد و از ناحیه گوش محیط بان خارج شده است، گفت: به گفته دکتر جراحی با موفقیت انجام گرفته است و در حال حاضر حال عمومی وی خوب است. محیط بان شاهرودی ظرف یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره محیط زیست شهرستان شاهرود گفت: پیگیری های پلیس برای به دام انداختن متخلفان که با استفاده از فرصت از منطقه متواری شدند ادامه دارد.

قاسمی با یادآوری اینکه خوش ییلاق شهرستان شاهرود منطقه ای حفاظت شده با وسعت بیش از 150 هزار هکتار است گفت: این منطقه دارای گونه های نادر جانوری از جمله قوچ، میش، مرال و کل است.


47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساحل A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    13 0
    یه بار برای این شکارچیهای از خدابی خبر اشد مجازات رو در نظر بگیرید تا عبرت سایرین شود مماشات با این افراد تا کی من که نمیفهمم اخه مگه کاری داره