رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد اما تردید نداریم که مجموعه پرسپولیس و هواداران با سربلندی از این آزمون خارج خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت:پرسپولیس شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد اما تردید نداریم که مجموعه پرسپولیس و هواداران با سربلندی از این آزمون خارج خواهند شد و هیأت مدیره پرسپولیس حمایت خود را از مدیر عامل و کادر فنی اعلام می‌کند.
حمیدرضا سیاسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت:پرسپولیس روزهای سختی را سپری می‌کند اما تردید نداریم که مجموعه پرسپولیس و هواداران این آزمون را با موفقیت پشت سر می‌گذارند.
وی ادامه داد: طبیعی است در شرایط فعلی نگرانی‌های بسیاری برای هواداران بوجود آید که هیأت مدیره، مدیر عامل و اعضای تیم به آن واقف هستند و آن را درک می‌کنند.
رئیس هیأت مدیره خاطرنشان کرد: همچنین قابل انتظار است در شرایط فعلی شایعات و گمانه‌زنی‌های گوناگونی درباره بحث‌های مختلف باشگاه مطرح شود اما در همین جا با توجه به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در نشست هیأت مدیره اعلام می‌کنم؛ هیأت مدیره از مدیر عامل، اعضای تیم بویژه کادر فنی حمایت خواهد کرد و این آمادگی اعلام شده است تا در چارچوب قواعد و قوانین وصف شده و با عنایت به سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان هر آنچه در توان دارد برای حل مشکلات بکار بگیرد.
وی در پایان افزود: همچنین از مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان انتظار داریم تمام تلاش خود را برای خروج تیم از شرایط فعلی و از بین بردن نگرانی‌های هواداران بکار بگیرند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =