۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
42 سال در حسرت فهم درست...

کتاب «در حسرت فهم درست»، روایت دکتر مهدی محسنیان‌راد از 42 سال پژوهش ارتباطی خود در ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «در حسرت فهم درست»، کتاب زندگی‌نامه علمی و پژوهشی دکتر مهدی محسنیان‌راد، استاد ارتباطات ایران و صاحب نظریه بازار پیام است.
محسنیان‌راد در این کتاب روایات خود را از فراز و فرودهای 42 سال پژوهش ارتباطی در حوزه‌های ارتباطات اجتماعي، زبان و ارتباط و مطبوعات، خبر و روزنامه‌نگاري منتشر کرده است. کتاب «در حسرت فهم درست» به قلم محسنیان‌راد با ویراستاری تخصصی امیر لعلی در 688 صفحه، با قیمت 23 هزار تومان توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

 

مراسم رونمایی از این کتاب یازدهم مرداد ماه و به میزبانی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران صورت می‌پذیرد و علاوه بر رئیس کتابخانه ملی، استادان علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری، اعضای انجمن‌های علمی و تخصصی روابط عمومی و روزنامه نگاری، مدیران مسؤول نشریات و رسانه ها و برخی دیگر از صاحبنظران حوزه رسانه حضور داشته و به سخنرانی خواهند پرداخت.

این مراسم از ساعت 17 الی 19 یازدهم مهرماه در محل کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

در بخشی از مقدمه امیرعباس تقی‌پور بر این کتاب که مهر منتشر کرده، آمده است: «وقتی تصميم گرفتيم به مناســبت مراســم تجليل از 30 ســال خدمات علمی و فرهنگی دکتر مهدی محسنیان راد به دانش ارتباطات، مجموعه مقالات ایشان را در قالب کتابی چاپ و در اختيار علاقه مندان قرار دهيم، فقط توانستيم براي روز موعود دو نسخه دیجیتال را آماده و مراسم نمادین رونمایی را برگزار کنیم اما پس از مراسم، به دلیل تصميم ايشان بر جايگزين کردن تحقيقات منتشر نشده و حساسیت و دقت بالای استاد در انتشار کتاب، وقفه ای طولانی و چندماهه اتفاق افتاد ولی در عوض منتهی به اثري شد که ناشر به آن مباهات می‌کند. مجموعه پیشرو، پژوهشها و تحقیقات نمونه دکتر مهدی محســنیان راد است که از سالهای جوانی تاکنون را شــامل می‌شود؛ مجموعه‌ای که به خوبی ميتوان از طريق آن سير تحولات دانش ارتباطات در ايران را ترسیم کرد.»

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =