نمایشگاه عکس برای حمایت ازآسیب دیدگان اجتماعی در"سرای احسان"

نمایشگاه " روایت احسان" برای حمایت ازآسیب دیدگان اجتماعی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی موسسه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، نمايشگاه عکس " روايت احسان" با عکس هايي از مجيد شادمان نژاد و مهدي کاوه اي از فردا (پنج شنبه) در فرهنگسراي نياوران برگزار خواهد شد.

در اين نمايشگاه 100 عکس از اين دو عکاس در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت و علاقه مندان مي توانند از يکم تا 12 مردادماه از ساعت 10 تا 20 براي تماشاي آثار اين عکاسان در فرهنگسراي نياوران حضور پيدا کنند.

مهدي کاوه اي، يکي از عکاسان اين نمايشگاه در خصوص دلايل برپايي نمايشگاه " روايت احسان" گفت: اين نمايشگاه با هدف شناسايي هر چه بيشتر موسسه خيريه حمايت از آسيب ديدگان اجتماعي (سراي احسان) برپا خواهد شد. : در تلاش هستيم تا با برگزاري اين نمايشگاه، خيرين را به سمت کمک به بيماران مزمن رواني که در اين مرکز نگهداري مي شوند ترغيب کنيم.

اين عکاس با اشاره به مدت زماني که براي تهيه آثار اين نمايشگاه صرف شده است، گفت: از اسفند ماه سال 92، کار تهيه عکس هاي مورد نياز براي برپايي اين نمايشگاه آغاز شده و از مجموع عکس هاي گرفته شده، 100 عکس منتخب در نمايشگاه " روايت احسان" در معرض ديد علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وي از برپايي اين نمايشگاه در ساير فرهنگسراهاي سراسر شهر تهران خبرداد و گفت: مقرر شده بعد از برپايي نمايشگاه " روايت احسان" در فرهنگسراي نياوران، اين نمايشگاه به صورت دوره اي در چندين فرهنگسراي ديگر سراسر شهر تهران داير شود.

مجید شادمان نژاد دیگر عکاس این نمایشگاه نیز گفت:
هدف از برگزاری این نمایشگاه کمک به هم نوع و بخصوص بیماران روانی مزمن تحت پوشش سرای احسان می باشد. این عکاس اظهار امیداوری نمود این نمایشگاه با استقبال مردم بخصوص افراد خیر روبرو شود.

سرای احسان در حال حاضر عهده دار 460 مددجوی بيمار رواني در دو بخش آقايان و بانوان بصورت شبانه روزی و رایگان است.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =