مهر نوشت:

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید در 9 استان کشور طی امشب و فردا گفت: احتمال بروز طوفان گرد و خاک در پایتخت و زابل در این مدت وجود دارد.

احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب و فردا به دلیل وزش باد نسبتا شدید در استان های سمنان ، جنوب خراسان رضوی، شمال شرق اصفهان، قم ، مرکزی، البرز، تهران و خوزستان باد ، گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: از چهارشنبه شب طوفان گرد و خاک در زابل آغاز خواهد شد.

به گفته وی، امشب بارش پراکنده و گاهی وزش باد در سواحل دریای خزر و قسمت های شمالی استان های آذربایجان غربی و شرقی دور از انتظار نیست: خلیج فارس و شرق دریای عمان در سه روز آینده مواج است و طی امشب و فردا دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

وظیفه افزود: فردا آسمان تهران صاف همراه با باد و گرد و خاک و در شهرهای غربی وزش باد است. بیشینه دما همانند امروز برابر 40 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما با یک درجه افزایش نسبت به امروز معادل 28 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

 

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    3 4
    احتمالا برف نمی اید اقای هواشناس همه را باهم بگو که چیزی از قلم نیفتد؟دیگر صدایی از سایتها نمی اید که الودگی هوا به مرز خطر ناک رسیده گویی اینقدر هوای خوبی داریم که لزومی تدارد کسی در مورد ان حرفی بزند .بازگشت دوباره گرد وخاک گرد خاک ماندنی است و....خانم ابتکار فکری بکن این الودگی کمتر از ان الودگی نیست انگار دستی توی کار است تا هوای ایران همیشه الوده باشد. حالا یا الودگی نفتی ویا ذرات گرد وخاک
  • بی نام A1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    5 0
    حالا دیگه تقّی به توقّی میخوره میگن تهران شاید طوفان بیاد آخرم نمیاد