بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محل برگزاری نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی صبح امروز پنج‌شنبه 28 فروردین‌ از مصلی حضرت امام خمینی (ره) محل برپایی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی جنتی وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی در این بازید، از بخش‌های مختلف نمایشگاه شامل آموزشی، دانشگاهی، عمومی، بین‌الملل، دفتر تشریفات و هم‌چنین محوطه مصلی امام خمینی (ره) بازدید کرد و در جریان مراحل آماده‌سازی این مکان برای برپایی نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

امیرمسعود شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه، محمد اله یاری معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه، علی شجاعی صائین مشاور علمی، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی، محمدرضا وصفی مدیر کمیته ناشران بین‌الملل، نیکنام حسین‌پور مدیر کمیته رفاهی، مجید صحاف مدیر کمیته بخش جنبی و هم‌چنین جمعی از ناشران و شهردار منطقه 7 تهران، وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

اقدامات انجام‌شده برای برپایی نمایشگاه کتاب هم چون جانمایی و اجرای غرفه‌ها، برق‌کشی، تقسیم محوطه برای بخش‌های مختلف، ظرفیت مصلی امام خمینی (ره) برای این رویداد، مشکلات زیرساختی و... از مواردی بود که علی جنتی و مسئولان برپایی نمایشگاه کتاب، درباره آن به صحبت پرداختند.

وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی نیز در سخنانی، مشکلات زیرساختی را از مسئولان بخش‌های مختلف جویا شد و پیشنهاداتی را نیز برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد، پیشنهاد داد.

در ادامه این بازدید «محمد اله‌یاری» معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه کتاب، از اجرای رنگ‌بندی در ساخت ورودی بخش‌های مختلف خبر داد تا بازدیدکنندگان از این رویداد، با سهولت بیشتری بتوانند به بخش‌های مورد نظر خود در نمایشگاه دسترسی داشته باشند.

هم‌چنین «حسین صفری» از اجرای برق‌کشی و اقدامات مخابراتی در محل مصلی خبر داد و از اقدامات صورت‌گرفته برای ارتقای ایمنی سخن گفت.
وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی ضمن توجه به گزارش‌ عملکرد مدیران اجرایی نمایشگاه کتاب، تاکید کرد: اگر فعالیت‌هایی چون برق‌رسانی و اقدامات مخابراتی از سوی مصلی حضرت امام خمینی (ره) و به شکل زیرساختی صورت می‌گرفت، هم از نظر ایمنی و هم‌چنین هزینه، کمک بیشتری به این رویداد می‌کرد.
یکی از موارد مورد توجه در این بازدید، برپایی نماز جمعه در محل مصلی بود که حسین صفری اطمینان داد برپایی نماز جمعه تهران قرار است از 14 خرداد به صورت دائم در محل مصلی برگزار شود و در ایام برپایی نمایشگاه، تقارن برپایی برای این دو فعالیت مهم فرهنگی و اجتماعی پیش نخواهد آمد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =