اطلاعیه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ادغام دانشگاه علوم اقتصادی

تسنیم نوشت:

شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مصوبه این شورا را تکذیب کرد.

اداره کل ارتباطات و رسانه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این شورا مصوبه‌ای در خصوص ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمی ندارد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو درج خبری مبنی بر ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به اطلاع می‌رساند این شورا مصوبه‌ای در این خصوص ندارد و ادعای مطروحه در این زمینه تکذیب می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو EU ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    5 0
    خدا رو شکر که کم کم تلاشهای ما برای رسیدن به حقمون داره نتیجه میده. از دوستان خبرگزاری هم متشکریم و انتظار داریم از این به بعد بیشتر از گذشته همراهی کنند باما و اخبار رو به موقع منعکس کنند.
  • محمد IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    42 3
    قبل از عید تو دانشگاه علوم اقتصادی درس میخوندیم و وسط عید سردرو عوض کردن،خوارزمی شدیم واقعا دانشجو چه ارزشی داره
  • امیر IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    38 2
    اگه دانشگاه علوم اقتصادی از نظر وزارت علوم مشکل داشته پس چرا اینقدر دانشجو گرفته ؟ الآن خیلی از کلاسای ما در مقطع کارشناسی ارشد از 25 نفر بیشتره .
  • فاطمه A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    ما دانشجویان علوم اقتصادی به دنبال پس گرفتن حق خودمان هستیم. این ادغام ناگهانی و به دور از چشم علاوه بر توهین به شعور و شخصیت دانشجو کاملا به ضرر ما دانشجوها بوده و مسلما تاثیر منفی بر آینده شغلی و تحصیلی ما دارد.
  • نیتا A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    7 0
    ادغام بادانشگاهی با سطح پایین تر و ازبین بردن حق صدها دانشجوی ممتازکشور. آیا دانشجو بایدتاوان مصوبه های اشتباه قبلی را پس بده؟ با وجود اعتراض بیش از 1300 دانشجو و چندین تجمع اعتراضی آرام مقابل دانشگاهمان و تحصن مقابل نهاد ریاست جمهوری، وزارت علوم در مقابل از بین رفتن حق دانشجویان سکوت کرده با وجود تمام اینها واقعا چرا پوشش خبری مناسب صورت نمیگیره؟؟ پس رسالت خبرگذاری کجاست؟؟؟
  • کمال دانشجوی دانشگاه علوم اقتصادی A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    سلام لطفا به این سوالات مسئولان پاسخ دهند ◦چرا دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاهی با سطح پایین تر ادغام شد و حق صدها دانشجوی ممتاز کشور ضایع شد ؟؟؟؟؟؟ ◦دانشجو باید تاوان مصوبه های اشتباه قبلی را پس بدهد؟ ◦چندین تجمع اعتراضی آرام چند صد نفره مقابل دانشگاه و تجمع سکوت مقابل نهاد ریاست جمهوری چرا جواب درستی داده نمی شود ؟؟؟ ◦سکوت وزارت علوم در مقابل از بین رفتن حقوق دانشجویان برای چیست ؟ ◦اساتید و کارکنان با ادغام مخالف اند و آن ها نیز در جریان ادغام نبوده اند ، چرا ؟؟؟؟ در ضمن رئیس شورای گسترش که در دانشگاه صحبت کردن فرمودن شورای عالی انقلاب فرهنگی این ادغام رو مصوب کرده در صورتی که امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی این مصوبه را رد کرده و تکذیب نموده
  • نسترن IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    امیدوارم این ادغام هرچه زودتر لغو بشه تا حق 1800 نفر دانشجو براحتی و در سکوت خبری رسانه ها ضایع نشه
  • زهرا A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    8 1
    از این ناراحتم که وزارت علوم اومده تو دانشگاه و میگه هویت دانشگاه علوم اقتصادی چندین سال زیر سوال بوده.با این وضع چطور به خودشون این اجازه رو دادن که این دانشگاه رو.بعنوان یک گزینه در دفترچه های انتخاب رشته ما بزارن؟من اگر میدونستم اینجوری رفتار میشه با دانشجوهای این دانشگاه،اونموقعی که میتونستم جای دیگه میرفتم.این یعنی یک بی ملاحظگی محض و بی اهمیتی به اونهمه سختی هایی که من برای قبولی این رشته کشیدم.چه جوری میخوان جبران کنند ؟؟
  • دانشجو IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    من با رتبه 400 رشته انسانی دانشگاه علوم اقتصادی رو برای تحصیل انتخاب کردم.آیا ادغام با دانشگاهی که سطح چندان بالایی ندارد به معنی نادیده گرفتن حق انتخاب من و بی ارزش شمردن آن نیست
  • رسا IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    از یکشنبه بعد از عید که حرکت دانشجویی برای اعتراض به موضوع ادقام شروع شده اتفاقات خیلی زیادی از سوی دانشجوها اتفاق افتاده که متاسفانه از طرف خبرگزاری ها و بخش های خبری به خوبی پوشش داده نشده. چه طوری میشه که 425 نفر جلوی نهاد ریاست جمهوری تجمع سکوت انجام میدن ولی هیچ کجا خبری ازش نیست؟ چه طور میشه که در طول دو هفته گذشته چندین تجمع واقعا متمدنانه از طرف دانشجوها برگزار میشه ولی پوشش خبری مناسب داده نمیشه؟ یعنی واقعا دانشجوها این قدر از نظر رسانه ها بی اهمیت هستند؟ یا شایدم واقعا دستی پشت پرده هست که نمیگذاره این پوشش خبری اتفاق بیفته؟ ما همیشه از دوستان رسانه ای خواستیم که حرف ما دانشجوهای علوم اقتصادی را به گوش بقیه برسونن ولی نمیدونم چرا این رسالت متاسفانه به خوبی انجام نمیشه.
  • رسا IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    بدون اطلاع بچه ها تابلوی دانشگاهشونو تو تعطیلات عوض کردن، اونم با یه دانشگاهی که اصلا خیلی ها نمیشناسنش، حالا وقتی دانشجوها میخوان حرفشون به گوش مسئولین برسه هیچ کس حمایتشون نمیکنه. آخه چرا ما باید تاوان اشتاباهات مسئولین گذشته را بدیم؟ درد ما را کی میشنوه؟ درد ما را کی میخواد به گوش همه برسونه؟ اون از نماینده های وزارت علوم که فقط اومدن ما را مجاب کنن، ولی اصلا نمی خواستن حرف ما را بشنون. ما میگیم اگه قراره ادغامی انجام بشه باید این ادغام با یک دانشگاه بالاتر انجام بشه که حق بچه هایی که کنکور دادن تضییع نشه. اینم از دوستان رسانه ای که حرف دل ما را نمیزنن ما واقعا ازشون خیلی بیشتر از اینا انتظار داشتیم، موضوع خیلی مهمه، خواهشا نادیده نگیریدش و پیگیری بفرمایید.
  • ایدین A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    با عرض سلام. قبل از هر چیز باید بگم واقعا جای تأسف داره که مسأله به این مهمی در مورد همچین دانشگاه تخصصی ای تا این حد دور از نگاه عموم قرار گرفته و انتقاد جدی به خبرگزاری ها وارده که چطور در این زمینه تا این حد کوتاهی شده است. کجای دنیا در ایام تعطیلات به دور از چشم دانشجو سر در دانشگاه عوض می شود؟ در کجا دانشگاهی در تهران با دانشگاهی در استان البرز ادغام می شود؟ در کجا شما با کسب رتبه بسیار قابل قبول 2 رقمی در ارشد و 3 رقمی در کارشناسی وارد دانشگاه می شوی و بعد متوجه میشی که دانشگاهت به دانشگاهی تغییر کرده که با رتبه های خیلی بیشتر هم میتونستی وارد بشی؟ ما دانشجویان علوم اقتصادی به شدت ناراحت و معترض هستیم و دو هفته هست که بر سر کلاس های درس خود نرفته ایم تا حقمان را پس بگیریم.
  • دانشجو IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    ما با رتبه های خوبی دانشگاه علوم اقتصادی را انتخاب کردیم ولی بعد از عید متوجه شدیم با دانشگاهی با سطح پایین تر ادغام شدیم بدون این که هیچ گونه اطلاع رسانی به دانشجویان و حتی اساتید و کارکنان شود چه کسی مسئول این اقدام است؟ ما هم چنان منتظر پاسخ قانع کننده مسئولان هستیم
  • رها IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    چرا دانشجو های علوم اقتصادی باید تاوان مصوبه های اشتباه قبل رو بدن؟همه با توجه به تلاششون علوم اقتصادی رو انتخاب کردن اما الان چرا باید دانشگاهی که نمیخوان بهشون تحمیل بشه؟ این تضییع حقوق انقدر بی اهمیت هست که بهش چندان توجهی نمیشه؟؟
  • زهرا A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    7 0
    این حق دانشجویان نیست که با رتبه های خوب چه در کارشناسی چه در مقطع ارشد با دانشگاهی پایینتر از سطح خودشان ادغام شوند
  • سمانه IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    6 0
    حق ما دانشجوهای دانشگاه علوم اقتصادی ضایع شده اما هیچ کس و هیچ نهادی حامی ما نیست،حتی خبرگزاری ها هم رسالت خود رو فراموش کردن و در صدا و سیما گزارشی از مشکلاته ما پخش نمیشود... بدون اطلاع صدها دانشجو مارو با دانشگاه پایین تر از سطح خودمان ادغام کردن...تاکنون چندین تجمع اعتراض امیز صورت گرفته... چرا دانشحو باید تاوان مصوبه های اشتباه قبلی را پس بدهد؟؟؟ لطفا شما خبرگزاری ها پیگیری کنید.
  • ناشناس IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    7 0
    حتما بايد دانشجوها ٢ هفته سر كلاس نميرفتن تا مسئولين رسيدگي كنن ؟ دانشجو كارمند هيئت علمي هيچ ارزشي نداشتن كه يك شبه سردرها عوض ميشه ؟ با كدوم مجوز سايت دانشگاهو بلوكه كردن ؟ چرا مسئله به اين مهمي اينقدر تو رسانه ها كمرنگ مطرح شده ؟؟؟؟؟؟
  • سارا IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    7 0
    این کار توهین به دانشجو بود.بدون اطلاع هر تصمیمی میگیرید.این مساله چرا پوشش خبری ندارد؟
  • زهرا A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    6 0
    خیلی جالبه بعد توو تمام این مدت آقایون اصرار داشتن که شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه و ... ادغام میشیم در سکوت کامل . که حتی کارکنان و اساتید هیات علمی هم بی اطلاع بودن رییس شورای گسنرش هم میگن دانشجو حق اظهار نظر درباره ی ادغام نداره . عدالت ب این میگن حتما دانشجو اظهار نظر نکنه و حق اش پایمال بشه با دروغ با سکوت رسانه ها
  • زهرا IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    5 0
    سلام واقعا از اطلاع رسانی ناقصتون دانشجوها ناراضی هستن و اینکه پوشش خبری با توجه به رسالتی که خبرگذاری ها دارن اصلا صورت نمیگیره
  • دانشجو A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    5 0
    چرا شبکه های خبری پوشش خبری نمیدن؟اخبار به این مهمی چرا پخش نمیشه؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    6 0
    پس به چه اجازه ای تابلوی دانشگاه رو پنهانی تغییر دادند بدون مصوبه ی شورای انقلاب فرهنگی؟؟؟؟؟؟ تا ادغام لغو نشه ما به اعتراض ادامه میدیم مسولین هم بی توجه اند به 2هفته کلاس نرفتن ما
  • سمانه IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    7 0
    به هیچ وجه دانشگاه خوارزمی انتخاب ما نبوده.چطور انقدر راحت حق انتخاب مارو نادیده میگیرن ؟ چرا سردر دانشگاه علوم اقتصادی در ایام عید به صورت مخفیانه عوض بشه؟
  • sadaf FI ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    6 0
    ادغام با دانشگاهی با سطح پایین تر و از بین بردن حق صدها دانشجوی ممتاز کشور
  • m.a A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    4 0
    ما دانشجوها چجوری باید حرفمون رو به گوش بقیه برسونیم وقتی هیچ کمکی از سوی رسانه ها نداریم؟ واقعا چرا پوشش خبری مناسبی در رابطه با این ادغام نابهنجار و عجولانه و اعتراض دانشجویان علوم اقتصاد داده نشده؟ نکات زیر حرف 1200 دانشجو علوم اقتصادیه ادغام با دانشگاهی با سطح پایین تر و از بین بردن حق صدها دانشجوی ممتاز کشور دانشجو باید تاوان مصوبه های اشتباه قبلی را پس بدهد؟ بی اطلاعی کامل دانشجویان و تغییر سردر دانشگاه در تعطیلات نوروز بیش از ۱۳۰۰ دانشجوی امضا کننده متن اعتراض با ادغام با خوارزمی در وبسایت دانشجویی helpues.com چندین تجمع اعتراضی آرام چند صد نفره مقابل دانشگاه و تجمع سکوت مقابل نهاد ریاست جمهوری سکوت وزار
  • کمال A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    5 0
    جالبه بدونید آقای سبحان الهی سرپرست دانشگاه خوارزمی در مصاحبه اخیر خود با باشگاه خربرنگاران گفته که دانشگاه علوم اقتصادی مجوز شورای گسترش را ندارد و 30 نفر از هیأت علمی این دانشگاه تخصصی نیستند ایشون مطمئناً سرپرست یک دانشگاه اند؟؟؟ کسی که هنوز نمیدونه گزینه های ادغام تهران و بهشتی و علامه بودن نه دانشگاه خوارزمی و وقتی هنوز نمیدونن شورای گسترش حکم داده مبنی بر دانشگاه بودن دانشگاه علوم اقتصادی در تاریخ ۹۲/۲/۲۴ آیا واقعا شایستگی سرپرست شدن دانشگاه علوم اقتصادی رو داراست؟؟؟؟؟؟ کسی که هنوز اطلاعات کافی درباره ی علوم اقتصادی هم نداره واقعا متاسفم برای ایشون
  • مژگان A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    7 0
    رسانه ها باید پوشش خبری مناسبی در رابطه با این موضوع و اعتراض دانشجوهای علوم اقتصادی انجام بدن به وظیفتون عمل کنید لطفا
  • پسرک IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    6 0
    تکلیف مدرک من چیه که چند سال دیگه باید بگم نمیدونم از کجا گرفتم؟