مصاف حساس فولاد و استقلال درحالی برگزار می شود که آبی پوشان تنها به سه امتیاز این دیدار فکر می کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از روز جمعه در شهرهای مختلف با برگزاری چهار دیدار آغاز می شود. در یکی از این دیدارها تیم های استقلال و فولاد در اهواز به مصاف یکدیگر می روند. دیداری که به گواه تاریخ، همیشه جذاب و تماشاگر پسند بوده است.
هر دو تیم استقلال و فولاد از مدعیان قهرمانی هستند و همین مسئله به حساسیت این دیدار اضافه می کند. استقلال در این دیدار جاسم کرار را به دلیل محرومیت ندارد و یعقوب کریمی هم با کمی مصدومیت روبه رو است ولی انتظار می رود با تلاش پزشکان، به این دیدار برسد. با این همه استقلال باید بیشتر از هرچیزی به قدرت تهاجمی فولاد و سرعت مهاجمان این تیم توجه کند. چیزی که بی شک از چشمان امیر قلعه نویی و همکارانش در کادرفنی دور نمانده و او با استفاده از تجربه اش، تیمی را روانه میدان اهواز می کند که تنها برای سه امتیاز می جنگد.
بزرگترین دغدغه استقلالی ها در این دیدار ملی پوشان این تیم هستند که فرصت کمی برای تطبیقشان با سایر بازیکنان وجود داشته است. این مسئله شاید به آبی پوشان لطمه بزند با این حال این مسئله نباید مانع از اراده آنها برای کسب هر سه امتیاز شود.
دیدار تیم های استقلال و فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز و ساعت 18:55 روز جمعه برگزار می شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =