سرمربی تیم والیبال ایران پس از شکست مقابل روسیه گفت: ما دوست داشتیم روسیه را از دسته یک لیگ جهانی حذف کنیم اما سخت بود که با انگیزه بازی قبل کار کنیم.

ایسنا نوشت: اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از بازی مقابل روسیه اظهار کرد: هیچ چیزی نمی توانم به بازیکنانم بگویم. بعد از شرایطی که دیروز اتفاق افتاد سخت بود که برای این مسابقه آماده شویم. امروز کاپیتان ما نشان داد که چگونه باید در زمین بجنگیم. این چیزی است که از همه بازیکنانم می‌خواهم که یاد بگیرند. ما سعی کردیم کاری کنیم که روسیه را سال آینده در لیگ جهانی مقابل خود نبینیم. قرار گرفتن مقابل استرالیا در سال آینده برای ما بهتر است. تمام تلاش خودمان را کردیم اما قبول کنید تکرار بازی دیروز سخت بود. ما انگیزه صعود داشتیم اما عملا این شانس را بعد از پیروزی لهستان بر امریکا از دست دادیم. به روسیه تبریک می گویم.

سرمربی تیم ایران درباره شکست از روسیه تاکید کرد: واقعا آماده کردن بازیکنان برای این مسابقه سخت بود. روسیه انگیزه داشت اما ایران با از دست دادن شانس صعود هیچ انگیزه ای نداشت. بازیکنان به خاطر تماشاگران با تمام وجود جنگیدند.

وی درباره قهرمانی آسیا گفت: تصمیمی که ما گرفتیم این بود که تیم دوم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. زیرا بازی های سختی در مسابقات جام جهانی داریم. بعد از جلسه با داورزنی و بررسی قوانین، امتیازهای ما به اندازه ای هست که ما در مسابقات سال آینده بازی کنیم. امتیاز مسابقات قهرمانی آسیا زیاد نیست. برای ما مسابقات جام جهانی در اولویت است و باید با تمام توان برای این مسابقات آماده شویم. تنها دو تیم کره جنوبی و چین هستند که شاید انگیزه داشته باشند که در این مسابقات نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم ایران ادامه داد: من 37 بازیکن را دعوت کردم. این طبیعی است که این بازیکنان را برای این مسابقات دعوت کنم و فرصت داشته باشیم تیم های قوی را برای جام جهانی تحلیل کنیم.

کواچ درپاسخ به پرسشی درباره نقطه ضعف و قوت تیم ایران گفت: باید مقداری مداوم و خوب بازی کنیم. نوسان داشتیم. به ویژه دریافت کننده های پست چهار ما گاهی خوب بودند. زمانی که این بازیکنان خوب بازی می کردند قدرت تیم ما خیلی خوب بود. نقطه مثبت تیم ما شهرام محمودی است که با وجود او پاس های سریع در پشت خط داریم. این برتری ما نسبت به حریفان است. فکر می کنم در لیگ جهانی امسال بهتر از سال گذشته بودیم. اگر بتوانیم بازی هایی که مقابل آمریکا در تهران انجام دادیم را تکرار کنیم همه تیم ها باید به ما احترام بگذارند. از بازی هایی که امسال در لیگ جهانی انجام دادیم خیلی راضی هستم. فقط در بازی های سرنوشت ساز شاید قدری ضعیف تر بودیم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زنده باد ایران DE ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    بابا تو حرف نزن . هرچی داری از تلاش و زحمت بچه ها داری . با اومدنت هیچی به تیم ملی اضافه نشد . یکی بیاد بگه دو دفعه فلان جا کواچ بازی رو برای ما در اورد . کاری که همه مربی های لیگ جهانی میکنن . مربی لهستان و آمریکا رو ببینید . مربی ما رو هم ببینید .
    • بی نام IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      3 2
      پس از فردا بدون سرمربی بریم مسابقات مختلف...
    • سامان IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      4 1
      جو زده احساسی واقعا" متاسفم شما هم سعی کن کمتر حرف بزنی...
    • بی نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      1 1
      شما دیگه کی هستین
  • بی نام A1 ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    4 2
    مربی خوبیه ولی حرفه ای نیست... این نسل جوون و آینده دار ایران رو باید بدن دست یه مربی بزرگتر...
  • هوادار A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    1 1
    اقا اخه بسه ....چقد انتقاد....اینم بره یکی دیگه بیاد شما از اونم انتقاد میکنید....بابا ول کنید.....راسی یادم باشه تو اانتخابات سرمربی والیبال حتما از شما دعوت کنم بگم از کواچ انتقاد کنید....