حضور سردار سلیمانی، رونمایی از یک پهپاد و ترانه محسن چاوشی در مراسم 22 بهمن

دقایقی پیش سی و هفتمین راهپیمایی سراسری در کشور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب با فریاد الله و اکبر مردم آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاين، در تهران اين راهپيمايي عمومي به سمت ميدان آزادي ادامه خواهد داشت و در ساعت 10 مراسم رئیس‌جمهور در جمع مردم سخنراني خواهد کرد. همچنین در اين مراسم از نمایندگان خانواده شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، هسته ای، مدافعان حرم و جانباختگان مکه و منا و جانبازان و آزادگان تجلیل می شود و در پایان مراسم قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن 1394 از تریبون مراسم قرائت خواهد شد.
قرار است در راهپیمایی امروز تهران از یک فروند پهباد جدید ایرانی به نام شاهد 129 در حضور اقشار مختلف مردم رونمایی شود.
آنگونه که ايسنا نوشته است سردار قاسم سلیمانی در اولین لحظات را‌هپیمایی مراسم 22 بهمن با حضور در خیابان انقلاب به همراه خیل راهپیمایان تهرانی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد.

گفتني است شبکه يک سيما همراه با پخش تصاويري از اين راهپيمايي ترانه محسن چاوشي را پخش کرد که حسین صفا و سینا حجازی ترانه سراي آن بودند. اين ترانه از اين قرار بود: تیغیم و می بریم ، رعدیم و می غریم / فریادمون پشته ، کوهو تکون میده/ از جار و جنجال ، دشمن نمی ترسیم /این خاک خیلی از ، این بازی ها دیده/ خون عزیزامون ، دریاست ای دنیا / طوفان ترین دریا ، با ماست ای دنیا/ سبز و سفید و سرخ ، آباد و آزاده / تا هست این پرچم ، بالاست ای دنیا/ خلیج ایرانی ، آبیه آزاده / یه ملت عاشق ، پشت تو وایستاده/ برای داشتن تو ، دنیا اگه جمع شه / فک کن اجازه بدیم ، یه مو ازت کم شه...................

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =