۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰

سعید عزت اللهی می گوید برایش مهم نبود که در این نظرسنجی اول شود یا آخر.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی، در نظرسنجی دوشنبه شب 90، جزو 7 بازیکن جوان سال فوتبال ایران بود. سعید که با 18 سال سن توانست اعتماد کارلوس کروش را به خود جلب کند و حتی در دیدار دوستانه مقابل ژاپن در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرد. عزت اللهی می گوید برایش زیاد مهم نیست که در نظرسنجی چقدر رای آورده، بلکه مهم این است که در بین بازیکنان برتر بوده است. او در این باره توضیح می دهد: «راستش زیاد مهم نبود که رای بیاورم یا نه. همین که خدا کمک کرد و جزو این 7 نفر بودم، برایم خیلی با ارزش بود.» عزت اللهی البته در پستی بازی می کند که زیاد بازی اش به چشم نمی آید؛ هافبک دفاعی. او هم در این باره می گوید: «خب درست است، من در پستی بازی می کنم که زیاد در چشم نیستم. قطعا بازیکنانی که جلوتر بازی می کنند و گل می زنند، بیشتر به چشم مردم می آیند. حالا بدبختانه یا خوشبختانه من در این پست بازی می کنم و شاید حیای دیده نشوم. با اینهمه، حضور در این نظرسنجی نشان داد که به بازی های من توجه می شود.» سعید ادامه می دهد: «همین که در این سن و سال بین بهترین ها هستم، با ارزش است. از تمام کسانی که در این نظرسنجی حضور داشتند، دو سال کوچکتر بودم.» سعید با تشکر از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، می گوید: «دست همه مردم درد نکند که رای دادند. حالا چه به من و چه به بازیکنان دیگر. آنها با این کار به همه ما روحیه دادند.» 

سعید با اشاره به اول شدن سردار آزمون همبازی اش در روستوف، به او تبریک می گوید: «به سردار تبریم می گویم. او هم تیمی من است و مثل برادرم می ماند. دوشنبه شب هم به او تبریک گفتم.» عزت اللهی ادامه می دهد: «مهم نیست چندم شدیم، امیدوارم همه ما بتوانیم پیشرفت کنیم و آینده تیم ملی را رقم بزنیم. واقعا می گویم برای خود من اول شدن یا الان آخر شدن، مهم نبود. علیرضا، سردار، مهدی، روزبه و... مثل برادران من هستند. امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم.»
هافبک دفاعی روستوف درپایان درباره شرایط این تیم و خودش می گوید: «فعلا در اسپانیا هستم. سه بازی دوستانه هم انجام داده ایم. خدا را شکر همه چیز خوب است و از اول اسفند بازی های لیگ شروع می شود. انشالله حضور پر قدرتی در مسابقات داشته باشیم.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    8 3
    درجه ایشون بنجل تمام
  • علیرضا A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    10 4
    عزت اللهی درست بازیکنه خوبیه ولی نباید رسانه ها انقدر بهش بپردازن چون هنوز از لحاظ حرفه رشدی نکرده و این کار رسانه ها باعث نابودی اون میشه برای مثال اون شبی که اومد برنامه نود باعث شد چند روز بعدش در مورد مایلی کهن مصاحبه بدی بکنه درست مایلی کهن در حال حاضر منفوره اونم از نظر رسانه ولی برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشیده. وقتی مایلی کهن فیکس تیم ملی ایران بود هنوز عزت اللهی بدنیا نیومده بود حالا این بازیکن میذاشت بازیهای ملیش بشه یک دهم مایلی بعد ازش انتقاد میکرد
    • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
      4 7
      اون وقت شما وکیل مدافشی