پخش جزوه ضد مذاکرات هسته ای در جمکران و واکنش مردم به آن انتشار یک جزوه چهار صفحه ای برضد مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 منتسب به بسیج دانشجویی یکی از دانشگاه های تهران در جمکران موجب واکنش برخی از شرکت کنندگان شد.

هنگام توزیع این جزوه، یکی از زائران مسجد جمکران با صدای بلند خطاب به توزیع کنندگان گفت که شما برای جشن نیمیه شعبان به اینجا آمده اید یا دنبال منافع و باند و ...خود هستید؟. اینجــا را ببینید.

 

سید عبدالوهاب موسوی لاری سه شنبه شب در دومین سالگرد آیت الله سید جلال الدین طاهری در مسجد اعظم حسین آباد اصفهان، گفت:از ما می پرسند گشت ارشاد خوب یا بد است؟ ؛ می گوئیم هر حرکتی در جهت امر به معروف و نهی از منکر خوب است اما مبارزه با دزدی و فساد و رانت خواری مهمتر از مبارزه با یک دختربچه است که مثلا روسری اش را درست نبسته  است. اینجــا را ببینید.

شورایی شدن رهبری طرح چه کسی بود؟

آیت‌الله حائری شیرازی در پاسخ به این پرسش که چه کسی طرح شورایی شدن رهبری را مطرح کرد، گفت: آن روز اول بحث شورایی شدن مطرح بود. آقای هاشمی گفتند که ببینیم رای خبرگان در این خصوص چیست؟ شورایی بشود یا رهبری فردی؟ اینجــا را ببینید.

 

محمدعلی انصاری رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در پاسخ این سوال مجری برنامه گفت وگوی ویژه خبری که پرسید :"یکی از اساسی ترین وظایف مؤسسه این است که زمانی که موجی می آید و تفسیری از امام در جامعه توسط برخی افراد یا گروهی منتشر می شود، مؤسسه سریع و شفاف وارد شود و در این خصوص اظهار نظر کند، برخی معتقدند که مؤسسه در این باره یا دیر وارد می شود یا پاسخی نمی دهد" گفت: مؤسسه دارای شرح وظایف است و در هیچ کجای شرح وظایف مؤسسه نیامده که اگر کسی نقل خاطره می کند یا روایت شفاهی در خصوص امام ابراز می کند مؤسسه باید آن را تأیید یا رد کند و انجام این امر غیرمعقول است. اینجــا را ببینید.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی درگذشت دکتر امیر معتمدی را تسلیت گفت. اینجــا را ببینید.


انتقاد وزیر اطلاعات از کسانی که وحدت ملی را خدشه دار می کنند

وزیر اطلاعات با انتقاد از عملکرد برخی در تضعیف تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: در شرایط حساس نقش منفی بازی کردن، وحدت ملی را خدشه دار می‌کند؛ این که عده‌ای وحدت ملی را خدشه‌دار می‌کنند درست نیست. اینجــا را ببینید.

 

حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني در همايش «عدم خشونت در انديشه امام خميني»،اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران تنها انقلاب يا از معدود انقلاباتي است که بدون خشونت و با اتکاء به مردم پيروز شد. اینجــا را ببینید.

برخی درکار گروهی تعهد ندارند

آیت الله غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره موانع وحدت در میان اصولگرایان گفت: واقعیت این است که برخی در کار گروهی تعهد لازم را ندارند و خود را ملزم نمی بینند تا پایان بر سر مواضع خود پایدار باشند. بنابراین به اعتقاد من یکی از موانع این است که خصوصیت کار گروهی را آنطور که باید مورد توجه قرار نمیدهیم. اینجــا را ببینید.

 

دین پرست رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور  گفت: بررسی جدول زمانبندی مراحل اجرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نحوه اجرایی کردن این زمانبندی اهم موضوعاتی بود که در چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.اینجــا را ببینید.

 

212 / 29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =