یکی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از مرحوم سیفیان به عنوان مدیری توانگر که مورد قبول همه افراد بود، یاد کرد.

حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد شخصیت مرحوم مهندس محمدکاظم سیفیان اولین مدیرعامل بنیاد مسکن و پنجمین شهردار تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با مرحوم در کمیسیون مسکن و شهرسازی مجلس پنجم محشور بودم و با توجه به اینکه هر دو نماینده مردم تهران نیز بودیم، همدیگر را در جلسات نمایندگان تهران ملاقات می‌کردیم.

وی با اشاره به سابقه مدیریتی مرحوم سیفیان در شهرداری تهران، اظهار کرد: زمانی که مدیریت پایتخت در دست ایشان بود، کارهای خوبی برای شهر تهران انجام شد و همه افراد او را مدیری معتدل و منظم می‌دانستند.

اکرمی به نحوه مدیریت وی در جلسات کمیسیون مسکن و شهرسازی نیز اشاره کرد و افزود: ایشان از جمله مدیرانی بودند که مسائل را با جدیت پیگیری بودند و در کمیسیون او را فردی متعهد و تلاشگر می‌دانستند.

نماینده اداور مجلس شورای اسلامی از مرحوم سیفیان به عنوان فردی مثبت‌گرا یاد کرد و گفت: زمانی که فردی 4 سال رییس کمیسیون باشد، بی‌شک فردی توانگر و دارای مقبولیت در بین نمایندگان بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، مهندس سیفیان، شهردار تهران طی سال‌های 61 تا 62، نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس اسبق دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران هفتم خرداد ماه در سن 81 سالگی به دلیل نارسائی قلبی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشیبع پیکر مهندس سیفیان صبح روز یکشنبه نهم خرداد از ساعت 8 صبح از مقابل منزل برگزار خواهد شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =