تسنیم نوشت: سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تخلف در حوزه ساخت کلیپ‌ خوانندگان در حوزه فعالیت وزارت ارشاد قرار دارد، از برخورد پلیس با سازندگان کلیپ‌های ماهواره‌ای که در شهر تهران اقدام به تهیه و تولید این کلیپ‌ها می‌کنند خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی، در واکنش به موضوع ساخت کلیپ‌های خوانندگان غیرمجاز در شهر تهران و پخش ‌آنها در شبکه‌های ماهواره‌ای، در خصوص چگونگی برخورد پلیس با این موارد اظهار داشت: مواردی از این دست در حوزه کاری وزارت فرهنگ و ارشاد قرار دارد و در صورت ارائه گزارش‌هایی از تخلف در این موارد، پلیس حتماً با متخلفان برخورد خواهد کرد.

سخنگوی نیروی انتظامی اضافه کرد: علاوه بر این، پلیس نیز در صورت مواجهه با موارد این‌چنینی، پس از انجام اقدامات اولیه، تشکیل پرونده قضایی و با حکم قضایی، با سازندگان این کلیپ‌ها برخورد قانونی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به لزوم دارا بودن مجوزهای لازم برای فیلمبرداری در اماکن عمومی گفت: فیلمبرداری در اماکن عمومی دارای ضوابط و مقررات خاصی است که لازمه آن اخذ مجوز فیلمبرداری از مؤسسه ناجی هنر است و طبعاً پلیس با کسانی که بدون مجوز اقدام به فیلمبرداری در معابر و اماکن عمومی کنند، برخورد خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، این اولتیماتوم پلیس به سازندگان کلیپ‌های غیرمجاز در حالی است که سازندگان این کلیپ‌ها از فضای عمومی شهر تهران برای ساخت این نما‌آهنگ‌ها استفاده کرده و این کلیپ‌ها را که غالباً دارای مفاهیم و ساختاری مغایر با فرهنگ عمومی است، برای پخش در اختیار شبکه‌های ماهواره‌ای قرار می‌دهند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540822

برچسب‌ها