مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت بخشی از هزینه بیمه تکمیلی مستمری بگیران که معادل هزینه بیمه عمر آنهاست، از ابتدای فروردین ماه امسال بر اساس مصوبه هیات امنای این سازمان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سازمان تامین اجتماعی، سید تقی نوربخش در حاشیه دیدار با دکتر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این مبلغ معادل سه هزار تومان است و ما آن را برای کلیه بیمه شدگان خود تقبل خواهیم کرد افزود: این اقدام در جهت تسهیل حال بیمه شدگان صورت می‌گیرد.

او همچنین در پاسخ به پرسشی درباره بیمه کارگران اظهار کرد: اگر محلی به عنوان کارگاه تلقی شود، هر فردی که در آنحا مشغول بکار است و کارفرما فهرست مربوط را ارسال کرده باشد، می‌تواند تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین به برنامه این سازمان برای حذف فرانشیز و ارائه خدمت رایگان به بازنشستگان این سازمان در مراکز آموزشی دولتی اشاره و عنوان کرد: به طور کلی تامین درمان بیمه شدگان به دو صورت مستقیم در مراکز ملکی و غیر مستقیم در مراکز غیرملکی انجام می شود.

نوربخش با اشاره به میزبانی دکتر ولایتی در سازمان تامین اجتماعی و دیداری که امروز صورت گرفت عنوان کرد: گزارشی از حوزه درمان و بیمه به ایشان ارائه شد. تامین اجتماعی 75 درصد نیروی مولد جامعه و نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.

او ادامه داد: این سازمان در راستای ایجاد امنیت اجتماع حرکت می کند و یکی از اقداماتی که اکنون در دست داریم تببین برنامه راهبردی سازمان است که می تواند به عنوان مستندات برنامه ششم مورد بهره برداری قرار بگیرد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تلاش یکساله کارشناسان تامین اجتماعی برای مشارکت در تدوین برنامه ششم توسعه گفت: امیدوارم مجموعه این اقدامات منتهی به تحقق سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و ارتقای رضایتمندی بیمه شدگان شود.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهین NL ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    2 2
    دستت درد نکند خدا پدر شما را بیا مرزد که یک خدا بیامرزی برای احمدی نژاد گذاشتید و ایشان را رو سفید کردید