شهیندخت مولاوردی در جمع مرد خرامه فارس گفت : راهبردهای دولت یازدهم برای حل این مشکلات در بین زنان افزایش توانمندی زنان است که با برنامه ریزی های دقیق به سوی عملیاتی شدن پیش می رود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وبه نقل از  پایگاه اطلاع رسانی معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری؛ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در جمع مردم خرامه در استان فارس گفت: امروزه با افزایش زنان سرپرست خانوار ، افزایش نرخ طلاق و سوانح رانندگی و فقر ، سالمندی و سرپرستی به سوی زنانه شدن پیش می رود .

 مولاوردی گفت : راهبردهای دولت یازدهم برای حل این مشکلات در بین زنان افزایش توانمندی زنان است که با برنامه ریزی های دقیق به سوی عملیاتی شدن پیش می رود .

او با اشاره به ایجاد تعادل میان مدیریت زنان و مردان گفت : دولت تدبیر و امید در راستای افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان در جامعه و بهبود شاخص کسب و کار برنامه های فراوانی را در دست اجرا دارد .

او گفت : امسال با کاهش زیاد قیمت نفت برنامه های دولت به سوی خروج از اقتصاد تک محصولی و صادرات غیر نفتی پیش می رود و امید است که با این تدابیر پرداخت یارانه ها به افراد نیز هدفمند تر شود .

مولاوردی به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: کشور ما نیازمند یک توسعه متوازن در مناطق و موضوعات مختلف است و با این منابع غنی در دسترس باید تمام جامعه و روستاها از توسعه متوازن در امور آب ، انشعابات و درمانی بهره مند شوند .

او سفرهای استانی دولت را فرصتی مغتنم برای همدلی و همزبانی دولت و ملت عنوان کرد و گفت: : در این سفرها عملکرد دولت خدمتگزار تدبیر وامید به مردم ارائه و از طرفی دولتمردان از نزدیک با مسائل و مشکلات جامعه و سبک زندگی مردم آشنا می شوند .

او بررسی های کارشناسانه و پرهیز از وعده های غیر عملی به مردم را دستور العمل رییس جمهور به تمامی اعضای هیات دولت عنوان کرد و گفت : امید است در این سفرها با همکاری های گسترده دولت و ملت بتوان گوشه ای از مشکلات مردم را به ویژه در زمینه های اقتصادی حل کرد .

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    شما که هنوز تکلیف مرخصی زایمانو گه نه ماهه یا شش ماهه نتونستید هماهنگ کنید چه جوری میخواید متولی افزایش جمعیت باشید