کارآگاهان پلیس اگاهی پایتخت در جست و جوی مرد مرموزی هستند که پیرزن معلولی را به بانکی در خیابان گرگان می برد و از حساب او پول برداشت می کند. گرچه هویت این مرد هنوز نامشخص است اما دختر این پیرزن از مرد ناشناس به اتهام آدم ربایی شکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ظهر امروز زن میانسالی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ویژه امور جنایی اعلام کرد که مادرش دو سال است که گم شده و او از مرد مرموزی که گفته می شود چند بار به همراه مادرش به بانکی در خیابان گرگان رفته شکایت دارد.

این زن در اظهاراتش خطاب به قاضی محسن مدیر روستا گفت: مادرم فاطمه نام دارد، 70 ساله است و در خانه ای در خیابان نظام آباد تهران زندگی می کرد. مادرم به جز من و خواهر کوچکترم که بیماری اعصاب دارد کسی را ندارد . او مرض قند داشت و به همین خاطر دکترها یک پای او را قطع کردند و بعد از آن هم روی ویلچر می نشست. دو سال پیش زمانی که به خانه اش رفتم که به او سر بزنم متوجه شدم در را باز نمی کند. به داخل خانه که رفتم دیدم خبری از او نیست. از آن موقع تاحالا همه جا را برای پیدا کردنش گشتم اما خبری از او پیدا نکردم . من حتی به خانه سالمندان هم سر زدم اما به تازگی متوجه شدم مادرم از حساب بانکی اش که در یکی از بانکها در خیابان گرگان برایش بازکرده بودم، پول برداشت کرده است.

این زن در پاسخ به این سوال بازپرس که چرا در طول این دو سال مفقود شدن مادرش را گزارش نکرده است گفت: من امید داشتم که خودم بتوانم مادرم را پیدا کنم اما الان متوجه شدم که مادرم با یک مرد ناشناسی به بانک رفته و از حسابش پول برداشت کرده است به همین خاطر از این مرد به اتهام ربودن مادرم شکایت دارم.

او در ادامه گفت: چندی پیش به بانک مورد نظر رفتم و با رییس بانک راجع به این موضوع صحبت کردم. او تلویحا به من گفت که از این حساب چند روز پیش زن مسنی که روی ویلچر نشسته بود و مردی او را همراهی می کرد، پول برداشت شده است. من متوجه شدم که مادرم از حساب بازنشستگی تامین اجتماعی اش هم پول برداشت کرده است.

قاضی محسن مدیر روستا پس از شنیدن اظهارات این زن دستورات لازم را برای پیگیری این پرونده و شناسایی مرد ناشناس صادر کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =