آرسنال موفق شد در دیداری تماشایی با 3 گل از سد منچستر یونایتد عبور کند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ امشب شاگردان آرسن ونگر با بازی زیبا و تماشایی خود شاید به نوعی جواب قاطعی به خوزه مورینیو و تیمش دادند که سبک بازی اتوبوسی چلسی مقابل تیم های بزرگ منسوخ شده و آنها با این روش به جایی نمی رسند. برد 3 - 0 امشب آرسنال برابر منچستر یونایتد فقط در همین 3 گل خلاصه نمی شود بلکه نکته قابل توجه درباره این مسابقه عملکرد فوق العاده درخشان توپچی ها بود که با انجام یک بازی تماشایی همه دستورات تاکتیکی فن خال را خنثی کردند. تاکتیک هایی که حتی از سوی طرفداران منچستر هم مورد انتقاد قرار گرفته است. در همین مسابقه استفاده از اشلی یانگ که در پست هافبک چپ هم چندان دلخواه طرفداران نیست، در پست دفاع چپ باعث شد دفاع منچستر در نیمه اول کاملا از هم پاشیده نشان دهد و متحمل 3 گل شود.

دقیقه 6 الکسیس سانچز آرسنال را پیش انداخت. درست 1 دقیقه بعد تراژدی شکست تلخ منچستر کلید خورد و مسوت اوزیل گل دوم تیمش را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و الکسیس سانچز شیلیایی در دقیقه 20 این تراژدی تلخ را تکمیل کرد تا منچستری ها در فاصله 80 دقیقه ای به پایان بازی به این باور برسند که کارشان تمام شده است. البته شیاطین سرخ خیلی هم بد بازی نکردند اما حضور پیتر چک با تجریه در دروازه آرسنال این اجازه را به رونی و سایر مهاجمان منچستر نداد تا اختلاف را کم کنند.

در نهایت بازی با همان نتیجه 3 - 0 به سود آرسنال به پایان رسید. شاگردان ونگر با این برد 16 امتیازی شدند و در کنار منچستر با همین امتیاز در رده دوم قرار گرفتند. منچستر سیتی تا به اینجای کار و در هفته هشتم لیگ جزیره با 18 امتیاز در صدر قرار دارد.

41257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =