خانه ملت نوشت:

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه فهرست 12 نفره پیشنهادی این فراکسیون برای شرکت در انتخابات هیأت رئیسه مجلس فردا تعیین می‌شود، گفت: با توجه به عدم تماس آقای دکتر حداد عادل برای تعیین تکلیف پیشنهادات مطروحه خود، تلقی ما این است که آنها از موضع خود عقب‌نشینی کرده‌اند.
کاظم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دلایل لغو نشست عصر امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت: نشست امروز این فراکسیون برای آن بود که در خصوص پیشنهاد آقای دکتر حداد عادل مبنی بر حفظ وضع موجود و ابقای هیأت رئیسه فعلی بحث و بررسی شود.

موضوع ابقای هیأت رئیسه نخستین بار ازسوی حدادعادل پیشنهاد شد

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ آقای دکتر حداد عادل چندی پیش در این رابطه چنین پیشنهادی را ابتدا با من و سپس با دکتر لاریجانی مطرح کرده بود، که پاسخ ما در این رابطه این بود که این پیشنهاد باید در مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس بحث و بررسی شود.

وی گفت: از طرف دیگر اخیرا آقای حداد عادل نشستی با فراکسیون خودش یعنی فراکسیون اصولگرایان داشت، ولی علی الظاهر جلسه مذکور جمع‌بندی مشخصی نداشته است، از این رو روز پنجشنبه من با وی صحبت کردم و قرار شد در روز یکشنبه جلسه دو نفره‌ای بین من و دکتر حدادعادل در این رابطه برگزار شود تا ابعاد پیشنهاد وی برای ارائه لیست مشترک در انتخابات هیات رئیسه تبیین شود تا پس از آن ، من عصر امروز این پیشنهاد مشترک را در قالب گزارش به اعضای مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ارائه کنم.

خلف وعده برای تعیین و تکلیف لیست مشترک هیأت رئیسه

جلالی افزود: من طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده صبح امروز با آقای حدادعادل دیدار کرده و وی در این رابطه گفت که اجازه بدهید من با دوستان و اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس مشورت کنم. پس از آن من بار دیگر ظهر امروز گفت‌وگوی تلفنی با آقای حدادعادل داشتم ولی مجدداً وی اعلام کرد که اجازه بدهید بعدازظهر در این رابطه صحبت کنیم و بعد هم تا ساعت 3 بعدازظهر از طرف وی نتیجه‌ای اعلام نشد، از این‌رو به خاطر این موضوع نشست عصر امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت لغو شد.

جلالی تصریح کرد: همین الان که بنده با شما صحبت می‌کنم، هنوز هیچ تماسی از جانب آقای حدادعادل گرفته نشده است تا مشخص شود که آیا در فراکسیون خودشان جمع‌بندی را برای ارائه لیست واحد جهت ابقای اعضای کنونی هیات رئیسه مجلس داشته‌اند یا خیر؟

فراکسیون اصولگرایان از ارائه لیست مشترک عقب‌نشینی کرد

نماینده مردم شاهرود در مجلس نهم با بیان اینکه چون تماسی از طرف آقای حدادعادل گرفته نشد و گزارشی در این رابطه ارائه نشده بود، ادامه داد: بنابراین تلقی ما این است که آنها از پیشنهاد خودشان عقب‌نشینی کرده‌اند.

لیست 12 نفره پیشنهادی فراکسیون رهروان فردا تعیین می‌شود

وی ادامه داد: با توجه به این موضوعات ، برگزاری جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت لغو و به فردا ساعت 6 عصر موکول شد تا در این نشست، لیست 12 نفره پیشنهادی این فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه مشخص و ارائه شود، به طوری که در این نشست مجمع به صورت دموکراتیک، افراد کاندیدا می‌شوند و کسانی که رأی آوردند، آنها به‌عنوان لیست پیشنهادی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به صحن علنی معرفی می‌شود و سایر اعضا در صحن علنی کاندیدا نخواهند شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =