ایسنا نوشت:

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد طی سه روز آینده خبر داد.

احد وظیفه گفت: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در بعد از ظهر و اوایل شب طی این سه روز در سواحل شرقی ومرکزی دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز و شرق ابرناکی، رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در شمال شرق، شمال غرب وارتفاعات جنوب شرق کشور نیز افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد. در همین مدت در جنوب غرب، سواحل خلیج فارس ودریای عمان، دامنه های البرز شرقی، شمال شرق وشرق کشور وزش باد و در برخی نقاط باد و گرد وخاک پیش بینی می شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه شنبه باد و گرد وخاک در جنوب شرق کشور تشدید می شود، افزود: از اواخر وقت امروز یکشنبه و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه، خلیج فارس و روز سه شنبه، تنگه هرمز به سبب وزش باد نسبتا شدید، مواج خواهد بود.

وظیفه درباره هوای استان تهران در روزهای آینده نیز گفت: هوای استان تهران در روز یکشنبه(سوم خردادماه) کمی ابری و دربعدازظهر هم افزایش ابر در پاره‌ای نقاط،گرد و خاک و اوایل شب بارش پراکنده در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز 31 و 21 درجه سانتیگراد خواهد بود. هوای این استان در روز دوشنبه(چهارم خردادماه) هم کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر در پاره‌ای نقاط،باد و گرد و خاک و در ارتفاعات بارش پراکنده گاهی رعد و برق، پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای این روز نیز 32 و کمترین آن 21 درجه سانتیگراد است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =