تابش:ظریف سیر تا پیاز مذاکرات را با نمایندگان درمیان گذاشت/ ندیدیم جلیلی ازاین رفت وآمدها داشته باشد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی حضور وزیرامورخارجه در جلسه غیر علنی مجلس را درراستای پاسخگویی دولت یازدهم عنوان کرد.

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرآنلاين دليل حضور محمد جواد ظريف در جلسه غير علني صبح امروز مجلس را در راستاي پاسخ گويي دولت دهم در عمل به وعده هايش به مردم ارزيابي كرد.

وي همچنين تصريح كرد: از دولت دكتر روحاني تشكرمي كنيم كه دارد به شعارهاي خود جامه عمل مي پوشاند از جمله شعار مسئوليت پذيري و پاسخ گويي را كه جزء ويژگي هاي دولت يازدهم است.

تابش خاطرنشان كرد:در دولت گذشته بارها از سعيد جليلي به عنوان عضو ارشد مذاكره كننده در تيم هسته اي خواستيم كه براي اداي برخي توضيحات به مجلس بيايد ولي ايشان تنها يك يا دو بار در مجلس حاضر شد و چيزي هم فراتر از حرف هايي كه در روزنامه ها و رسانه ها منتشر مي شد،نزد.

بالا بردن صدادر بين بعضي از نمايندگان رسم شده است!

 وي افزود: اما الان آقاي ظريف از سير تا پياز مذاكرات را با نمايندگان درميان گذاشت كه بسيار كار خوبي بود و افكار عمومي نمايندگان نسبت به كاري كه درجريان مذاكرات انجام شده، قانع شد و اين را من نشات گرفته از پاسخ گويي دولت يازدهم مي دانم و نه چيز ديگري.

نماينده مردم اردكان درمجلس در پاسخ به اين سئوال كه آيا در پايان جلسه صداي برخي نمايندگان  برروي ظريف بلند شد و فضاي جلسه تنش زا شد؟ گفت: در اينگونه جلسات حرف هايي نمايندگان مي زنند و نمايندگان دولت هم پاسخ مي دهند  اما درباره بالارفتن صداها بايد بگويم كه كه اين روزها بالا بردن صدا ديگر در بين برخي نمايندگان رسم شده است!

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    15 45
    الان خوشحالی از این روند
  • بدون نام ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    79 29
    چقدر تاسف بار برخوردهاي دوگانه مگر اقاي ظريف چه گناهي كردند شدن وزير خارجه دولتي كه خواست مجلسي ها نيست
  • بی نام RO ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    مذاکرات قبلی توسط همین دلواپسان صورت میگرفت نیازی نبود بره و بیاد مجلس