۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

تسنیم نوشت: منابع کردی تاکید کردند که توپخانه ترکیه مناطقی را در حومه شمالی حلب هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شکبه خبری المیادین، منابع کردی تاکید کردند که توپخانه ترکیه مناطقی را در حومه شمالی حلب هدف قرار دادند.

یکی از رهبران کرد به شبکه خبری المیادین، اطلاع داد که توپخانه ترکیه فرودگاه منغ و روستان منعاز در حومه شمالی حلب را هدف قرار داد.

شبکه المیادین، گزارش داد که توپخانه ترکیه همچنین شهرک المالکیه که دارای جمعیت زیادی است را هدف قرار داد.

ساعتی پیش داود اوغلو نخست وزیر ترکیه کردهای سوریه را به حمله نظامی تهدید کرد.

این در حالی است که مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه از احتمال عملیات زمینی عربستان و ترکیه علیه گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داده بود.

چاوش‌اوغلو که برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان به سر می‌برد در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد که ترکیه و عربستان سعودی برای مبارزه با داعش از همان ابتدا خواهان عملیات زمینی بودند.

وی گفت:‌ "در تمام جلسات ائتلاف اعلام کردیم که اگر قرار است با داعش مقابله شود نیاز به یک استراتژی جامع و نتیجه‌محور داریم."

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    15 6
    کردها با کدوم صنعت می خوان از عراق جدا بشن ؟اگه سلاح های غرب و اسراییل و مساعدت مالی ایران نباشه کرد ها باید برن بغداد کارگری کنن. همین الان ایران بخواد مرز بانه و گمرک رو ببنده بارزانی سکته میکنه. رحمت و رفعت جمهوری اسلامی اجازه داده کالاها از بندر عباس بره به سلیمانیه از اونجا بدون گمرک بیاد ایران.حالا بارزانی داره برا ترکیه و عربستان غش میکنه
  • اریا A1 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    6 15
    تمام نیروهای داعش از طریق ترکیه وارد سوریه شدن . ترکیه و عربستان بدنبال قتل عام شیعیان و کردها هستم و این ارزو رو ب گور خواهند برد
  • حسن IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    12 17
    منفی ها به این نظر پان ترکیستی های داخلی هستند که اگر فرصت بدست بیاورند از داعش برای ملت ایران هم بدترند زیرا ستون پنجم ارباب داعش یعنی ترکیه نگون بخت در ایران هستند.
  • ایوب محمدی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    15 19
    متاسفانه بینام های زیادی هستن که سنگ آتاتورک و حکومت فاشیستی اردوغان رو به سینه می زنند.
  • ali A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    7 14
    همزمان با حمله توپ خانه ای ترکیه هواپیماهای روسیه ترکمن ها رو در نزدیکی عزاز بمباران کرد که منجر به کشته و زخمی شدن 20 نفر از انان شد برا همین ترکیه جرات نداره هیچ کاری کنه