۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

ایسنا نوشت: اسطوره فوتبال هلند می‌گوید فعلا توانسته سرطان را شکست دهد ولی نمی‌داند در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به نقل از ساکرنت، یوهان کرایف اسطوره 68 ساله فوتبال هلند که سابقه بازی در آژاکس و بارسلونا را در کارنامه دارد بعد از آنکه چندی پیش هواداران خود را نگران کرد و عنوان کرد در جدال با بیماری مهلک سرطان است امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد شرایط خوبی دارد و هواداران نگران نباشند.
او در این بیانیه به هواداران خود نوشت: نیمه اول بازی با سرطان را پشت سر گذاشتم و 2 بر صفر جلو هستم. هنوز نتوانستم کامل آن را شکست دهم ولی در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم و مطمئنم در پایان پیروز می‌شوم. بعد از چندین مداوای پزشکی باید بگویم که نتایج بسیار مثبت بوده است. از کار بی‌نظیر دکترها تشکر می‌کنم همچنین از اظهار لطف هوادارانم نیز که در طول این مدت من را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم.
کرایف به آژاکس کمک کرد تا در دهه 70 بهترین تیم فوتبال جهان شود. آنها توانستند حدفاصل سال‌های 1971 تا 1973 سه بار پی در پی قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شوند. او همچنین ستاره فوتبال هلند در سیستم توتال فوتبال بود ولی با دو ناکامی در دو فینال جام جهانی از رسیدن به قهرمانی بازماند. هلند در سال 74 در فینال مغلوب آلمان غربی و در سال 78 مغلوب آرژانتین شد.
او همچنین سابقه هدایت آژاکس و بارسلونا را در کارنامه دارد که طی این مدت به دو قهرمانی در لیگ هلند، پنج قهرمانی در لیگ اسپانیا و یک قهرمانی اروپایی رسیده است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =