کابوس صف‌های تحویل بار در فرودگاه‌ها تمام می شود؟/فناوری جدید برچسب‌‌های الکترونیکی چمدان

یکی از مشکلات مهم در فرودگاه‌های جهان صف تحویل بار است و باید معطل بمانید تا متصدی پرواز برچسبی را روی چمدان‌تان بچسباند. یک شرکت آلمانی حالا یک برچسب الکترونیکی را ابداع کرده که می‌تواند کار را برای همه راحت کند.

در بسياري از فرودگاه‌هاي جهان حالا مي‌شود به صورت اينترنتي صندلي پروازتان را انتخاب كنيد و حتي كارت پروازتان را پرينت بگيريد. اما به هر صورت اگر چمدان بزرگي داشته باشيد بايد در صف تحويل بار باقي بمانيد تا برچسبي بزرگ روي بار شما نصب شود. اين برچسب با باركدي كه دارد در واقع مشخصات چمدان شما از جمله پرواز و مقصدتان را مشخص مي‌كند. شرکت آلمانی Rimowa  اما یک برچسب الکترونیکی چمدان تولید کرده كه مي تواند جاي برچسب‌هاي سنتي را بگيرد.

اين برچسب در واقع یک صفحه نمایش دیجیتال است كه اطلاعات آن بر اساس پرواز به روز رساني مي‌شود. در واقع مسافران مي‌توانند مانند تعيين صندلي خود به وسيله اپليكيشن‌هايي شركت‌هاي هوايي اطلاعات پرواز خود را روي اين برچسب بفرستند و آن را روي چمدان‌شان نصب كنند. Rimowa در حال حاضر مشغول آزمايش اين فناوري جديد با لوفت‌هانزاست. به وسيله اين برچسب مسافران مي‌توانند بار مجاز خود را به باجه‌هاي خودكار تحويل دهند و مستقيم به گيت پروازشان بروند.

5454

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =