به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعلام تخفیف عوارض نوسازی در تهران، باعث حضور مردم در باجه های دفتر خدمات الکترونیک شهر وابسته به شهرداری شد. ولی مردمی که برای پرداخت عوارض خود مراجعه می کردند به دلیل قطع بودن سامانه الکترونیک درآمد شهرداری قادر به پرداخت عوارض خود نبودند.
این مشکل حدودا از سه شنبه گذشته تا امروز شنبه 24 بهمن ماه ادامه داشت و برخی مخاطبان سرویس مشکلات مردم در تماس های خود از این موضوع گلایه کردند. با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد صبح امروز این سامانه پس از قطع حدود 2 هفته ای مجددا متصل شده ولی کاربران به مردم توصیه می کردند چون مشخص نیست سامانه در ساعات و روزهای آینده همچنان متصل باشد، بهتر است هر چه سریعتر نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.
این مشکل هفته گذشته به روابط عمومی شهرداری تهران ارجاع شد ولی پاسخی از آن مجموعه دریافت نشد.
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم هم درباره تغییر و عدم تطابق شناسه قبض و سریال پرداخت در سایت پرداخت اینترنتی عوارض شهرداری تهران گلایه کرده بود. او اظهار کرد با پرداخت عوارض به صورت الکترونیک، ناگهان شناسه و شماره ها تغییر می کند و مشخص نیست عوارض پرداخت شده به حساب پلاک ثبتی مورد نظر، واریز شد.
پس از پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد این مشکل نرم افزاری در سامانه الکترونیک پرداخت عوارض شهرداری وجود دارد و شهروندان پس از پرداخت الکترونیک، با تغییر این شناسه ها مواجه می شوند، ولی هزینه پرداختی مستقیما به حساب ملک مورد نظر، لحاظ می شود. لازم به ذکر است شهرداری تهران در این باره نیز اطلاع رسانی به شهروندان نداشته است.
45231
نظر شما