کاپیتان تیم ملی فوتبال می گوید ایران با احترام زیادی به مصاف تیم ملی عمان می رود.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آندرانیک تیموریان در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر عمان ابتدا با اشاره به درگذشت ناگهانی هادی نوروزی گفت: باید به نوبه خودم به عنوان عضو کوچکی از تیم ملی ایران به خانواده و دوستان و به ویژه بازیکنان پرسپولیس و اهالی فوتبال تسلیت می گویم. ما از شنیدم این خبر بسیار ناراحت شدیم و امیدوارم روح هادی شاد باشد و خانواده اش هم بتوانند این مصیبت را تحمل کنند.
وی در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم پس از اردوی دوبی چگونه است، گفت: تمرینات خیلی خوبی را در دوبی پشت سر گذاشته ایم و برای رویارویی با تیم عمان آماده هستیم. آنها تیم خیلی خوبی دارند. سرمربی این تیم چهار سال است که در این تیم حضور دارد و مطمئنا آنها در خانه خودشان بازی خوبی برگزار می کنند اما ایران تمام تلاشش را می کند که در بازی فردا صعودش را قطعی کند.
تیموریان در پاسخ به سوال یک خبرنگار که از او پرسید شما به عنوان یک بازیکن با تجربه از این بازی بگویید و اینکه آیا تیم ایران آماده این بازی است، گفت: مطمئن باشید که تلاشمان را می کنیم تا یک بازی منطقی و روبه جلو انجام دهیم. برای حریف و تماشاگرانش احترام زیادی قائلم اما فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد. با این حال آماده ایم که بازی خوب و با فکری را برابر عمان ارائه کنیم.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =