سرمربی تیم عمان می گوید احترام زیادی برای تیم ایران قائل هستیم و کیفیت حریف را می دانیم اما تلاش می کنیم بهترین عملکردمان را در بازی فردا ارائه کنیم.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت؛ پل لگوئن پیش از دیدار عمان برابر ایران اظهار کرد: بازی بزرگی پیش رویمان است. می دانیم که بازیکنان ایران و همینطور سرمربی این تیم چه کیفیتی دارند. حریف فردای ما تمامی معیارهای یک تیم بزرگ را دارد. این تیم بازیکنان با تجربه و با قدرتی دارد و احترام زیادی برای ایران قائل هستیم اما این دلیل نمی شود که بخواهیم تلاشمان را کم کنیم. بر عکس، همه هدفمان این است که بهترین عملکردمان را برابر ایران ارائه کنیم.
وی درباره شناختش از تیم ایران گفت: ما این تیم را به خوبی می شناسیم. فیلم بازی های ایران را دیده ایم. باید با تواضع برابر ایران به میدان برویم و حق نداریم که برابر این تیم مغرور باشیم.
لگوئن در پاسخ به این سوال که درباره بازیهای برگشت چه فکر می کنید با خنده گفت: ما قدم به قدم پیش می رویم. اکنون بازی برابر ایران پیش روی ما قرار دارد. برای ما بازی با تیم عالی ایران مهم است چرا که بازی کلیدی در گروه به حساب می آید.
او درباره عملکرد عمان در بازی با سوریه و اینکه آیا این تیم می تواند فردا همان کیفیت را برابر ایران ارائه کند، گفت: نمی شود بازیها را با هم مقایسه کرد. بازیهای دوستانه و رسمی شرایط متفاوتی دارند. ما در بازیهای گذشته در خط حمله شرایط خیلی خوبی نداشتیم اما روی این موضوع کار کرده ایم. البته این را هم می دانیم که شرایط همیشه آن طور نمی شود که می خواهیم. ضمن اینکه راه حل جادویی هم برای گلزنی سراغ ندارم. می دانم که باید به خوبی حمله کنیم. من با بازیکنان نزدیک هستم و با آنها زیاد صحبت کرده ام. انتظار دارم که آنها هم در بازیهای سخت مانند آنچه فردا پیش رویمان قرار دارد خودشان را نشان دهند.
سرمربی عمان در پاسخ به این سوال که آیا حضور ایران در رتبه نخست آسیا و همچنین داشتن بازیکنان پرتعداد بین المللی کار را روی تیمتان فشار ایجاد نمی کند، گفت: امیدوارم که این اتفاق نیفتد. ما به خوبی از شرایط حریفمان اطلاع داریم و احترام زیادی برایشان قائل هستیم. بار دیگر حرفم را تکرار می کنم، ما تلاش می کنیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =