تسنیم نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری انتخاب آیت‌الله جنتی را مهر تاییدی بر انقلابی بودن مجلس خبرگان دانست و گفت: این انتخاب، توطئه‌‌هایی را که دشمنان برای بدست آوردن مجلس خبرگان داشتند را نقش بر آب کرد.

آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان اظهار کرد: هر چه از انقلاب می‌گذرد و هر میزانی که توطئه‌گران قصد ایجاد فتنه در آن دارند، خداوند توطئه‌ها و فتنه‌های آنان را بر طرف می‌کند و نظام جمهوری اسلامی را ارتقاء می‌دهد.

وی افزود: جنگ تحمیلی، فتنه‌های بعد از انقلاب و هر اتفاقی که برای نظام جمهوری اسلامی افتاده است، باعث محکم‌تر شدن پیچ و مهره‌های جمهوری اسلامی شده و دشمنان بدانند که توطئه‌های آنان باعث تقویت پایه‌های جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

عضو جامعه مدرسین، آیت‌الله جنتی را انسانی بدون نقطه ضعف عنوان کرد و گفت: انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری مهر تأییدی بر انقلابی بودن مجلس خبرگان پنجم زد و توطئه‌هایی را که دشمنان برای به‌دست آوردن مجلس خبرگان داشتند را نقش بر آب کرد.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • المستور IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    16 2
    غیرازمعصومین هیچ کس فارغ ازخطا ومصون ازاشتباه وضعف نیست وهرکه جزاین اندیشه کردبایدبداندراه صلاح نمی پیمایدبرمراجع عظام است برای حفظ حرمت دین واخلاق نهیبی آشکاربرمنادیان چنین اندیشه ای زنند
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    16 2
    پیروزی ایشان با توجه به این که اکثر رقبای خود رو قبلا رد صلاحیت فرموده بودند اصلا و ابدا غیر قابل پیشبینی نبود. بنده‌ی کوچک و حقیر هم اگر کاندید انتخاباتی میشدم که رای دهندگانش رو خودم انتخاب کرده بودم قطعا رئیس میشدم. اما ایا این جای بالیدن داشت؟
  • رضا A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    15 2
    مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار ببوید