۰ نفر
۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
مربی 4 تایی رئال اخراج نشد!

مدیر رئال مادرید گفت: روزنامه ها دروغ های زیادی می نویسند. می گویند من ترکیب را انتخاب می کنم که دروغ است. برخی خبرنگاران قصد تخریب ما را دارند.در همان روز ال کلاسیکو یک خبرنگار مادریدی علیه ما دروغ نوشت تا نشان دهد که هدفش تخریب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛‌ باخت 4-0 مقابل بارسلونا در برنابئو باعث شد پارچه های سفید در ورزشگاه بالا رود و اکثریت طرفداران کهکشانی ها خواستار جدایی سرمربی تیمشان باشند. وقتی فلورنتینو پرز همان کسی که کارلتو را به سمت درب خروج هدایت کرد و بنیتز را روی کار آورد، اوضاع را آشفته دید ترجیح داد با یک کنفرانس خبری به سوالات پاسخ دهد و درباره آینده رئال مادرید و بنتیز صحبت کند. همانطور که خیلی ها فکر می کردند رافا بنیتز همچنان مورد حمایت مدیریت باشگاه است. پرز مدیرعامل رئال مادرید بر ماندن رافا بنیتز در رئال مادرید تاکید کرد و گفت : « هیچ کس در هیئت مدیره باشگاه از اخراج بنیتز صحبت نکرده است. باید اجازه بدهیم که او کارش را ادامه دهد. بازیکنان بزرگی در رئال هستند. سخت است که بتوان با آنها هماهنگی پیدا کرد. مربیان شاید برای کسب هماهنگی به سه سال زمان نیاز داشته باشند.»
پرز در ادامه صحبت های خود روزنامه های اسپانیا را به شدت متهم کرده است. او دربار شایعات اخیر می گوید: « روزنامه ها دروغ های زیادی می نویسند. می گویند من ترکیب را انتخاب می کنم که دروغ است. برخی خبرنگاران قصد تخریب ما را دارند.در همان روز ال کلاسیکو یک خبرنگار مادریدی علیه ما دروغ نوشت تا نشان دهد که هدفش تخریب است. فکر می کنند که اگر من بروم یا برکنار شوم تاثیر بیشتری در باشگاه پیدا می کنند. به همین خاطر من و باشگاه را تخریب می کنند و دروغ می نویسند.»
او حتی رفتن رونالدو را هم دروغ می داند و می گوید : « خبر این که می خواهم رونالدو را بفروشم دروغ است. خبر اولتیماتوم رونالدو در مورد خودش هم کاملا کذب است. نمی دانم این خبر از کجا آمده. خخبری که گفته شده بود اگر آنچلوتی فلان بازی را نمی برد اخراج می شد هم تکذیب می کنم. خیلی غیرهوشمندانه است که دروغهایی که در مورد این باشگاه گفته می شود را باور کنید. من نمی توانم هر روز در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شوم و این اخبار را تکذیب کنم. ودم را در این که نمی توانم جلوی تخریب بعضی ها را بگیرم مقصر می دانم. بنیتز کاملا مورد حمایت است. »

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 4
    رئال و بارسا تو اروپا طرفدار زیادی ندارن.
  • بی نام IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    4 0
    بنیتز در حد نیمکت رئال نیست ... مربی خوبیه ولی به کار رئال نمیاد شخصیتش طوری هست توان کنترل این نیمکت رو ندارد
  • بی نام IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 2
    اره تو راست ميگه