هفته گذشته خبر تصادف حمیدرضا کمالی ،قهرمان اتومبیل رانی کشور به همراه سه تن از دوستانش در تمامی رسانه های کشور خبرساز شد ومتاسفانه دراین حادثه دلخراش،این قهرمان بزرگ کشورمان و دو تن دیگر از سرنشین های خودرو جان خود را از دست دادند، به لطف خداوند یک نفر ازمیان آنها توانست زنده بماند تا از عمق فاجعه و ناراحتی ها کمی کاسته شود. این حادثه در صورتی است که بعد از گذشت چند روز از این اتفاق تلخ، جریانات شبکه های اجتماعی پیرامون چگونگی حادثه و اعلام نظرات فردی و گروهی در خصوص این قهرمان و دوستانش و حتی زندگی شخصی آنها بسیار زیاد شده و البته این شایعات دور از آداب انسانی است.

خبرآنلاین- البرز: در همین رابطه مرتضی صدرنژاد، از قهرمانان اتومبیلرانی و یکی از دوستان مرحوم کمالی به خبرآنلاین گفت: کمالی از ورزشکاران بسیار خوب و مستعد کشور ما بود که مقام های زیادی را در کلاس های آزاد اتومبیلرانی کسب کرد و حیف شد که جامعه ورزش چنین قهرمانی را از دست داد.
وی ادامه داد: ای کاش درچنین مواردی ،مردم کشور به جای رواج شایعات در شبکه های اجتماعی کاری انجام می دادند که خانواده های داغدار این سه عزیز از دست رفته تسلی یافته و با دریافت پیام های محبت آمیزشان، کمی دلگرم شوند. اینکه می گویند قهرمان کرجی اتوبان را با پیست اشتباه گرفته، اشتباه است، چراکه بچه های اتومبیلرانی به خوبی واقف هستند که اتوبان ها را با پیست اتومبیلرانی اشتباه نگیرند.
صدرنژاد همچنین افزود: هر کسی سرنوشتی دارد و مرگ مانند یک اتفاق برای هر کدام از ما در زندگی رخ خواهد داد، اما چگونگی آن و زمان رخ دادنش به دست خداوند تعیین می شود. کما اینکه در این تصادف دلخراش و غم انگیز، خوشبختانه یکی از سرنشینان زنده است، لذا بهتر است به جای شایعه پراکنی در مورد اینکه سرعت اتومبیل بالا بوده ویا شاید نقص فنی داشته است، با خانواده های داغدارعزیزان از دست رفته ابراز همدردی کرده و هر جا دیدیم که اخباری خلاف واقع منتشر می شودا جلوی نشر آن را بگیریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =