رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز با اشاره به اینکه بر اساس آمار افرادی که در البرز به ورزش می‌پردازند نسبت به جمعیت استان بسیار کم هستند، گفت: حدود ۵ درصد از کل جمعیت استان البرز ورزش می‌کنند.

خبر آنلاین-البرز، به نقل از خبرگزاری تسنیم: مهدی محبی با بیان اینکه در میان مردم این ذهنیت به وجود آمده است که ورزش همگانی پیاده‌روی یا ورزش در پارک‌ها است، اظهار داشت: این در حالی است که هیئت ورزش‌های همگانی البرز برنامه‌ها و مسابقات ورزشی بسیار زیادی را در استان اجرا می‌کند.
وی با بیان اینکه استان البرز در سال گذشته بعد از تهران بیشترین مربی را آموزش داده است، بیان کرد: در سال گذشته 20 کلاس آموزش مربیگری را در سطح استان البرز برگزار کرده‌ایم.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز با اشاره به اینکه باید زمینه را به گونه‌ای برای مردم مهیا کنیم که با کمترین هزینه‌ها به ورزش همگانی و شهروندی بپردازند، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم برای مسئولین ترویج و گسترش ورزش شهروندی بین مردم است.
محبی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی در استان البرز حدود 30 هزار نفر بیمه شده داریم که در ورزشگاه‌ها به ورزش می‌پردازند، گفت: بر اساس آماری که در اختیار داریم حدود 30 هزار نفر دیگر هم خارج از هیئت ورزش‌های همگانی به ورزش همگانی می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس آماری که در اختیار داریم افرادی که در البرز به ورزش می‌پردازند نسبت به جمعیت استان بسیار کم هستند، عنوان کرد: حدود 5 درصد از کل جمعیت استان البرز ورزش می‌کنند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز با اشاره به اینکه درصد پایین تعداد ورزشکاران استان البرز یک ضایعه است، اظهار داشت: دو عامل اشتیاق مردم به ورزش و ابزاری که مسئولین مردم را با به سمت ورزش حرکت دهند بسیار ضعیف است.
محبی با بیان اینکه برگزار کردن همایش پیاده‌روی بار ورزشی زیادی برای جامعه ندارد، بیان کرد: برگزاری این گونه همایش‌ها بارتشویقی زیادی بر جامعه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =