ایسنا نوشت:

مسئول رسانه‌ای دفتر سیدمحمد غرضی در رابطه با گفت‌وگوی اخیر منتشر شده از وی با یکی از رسانه‌های خارجی با بیان این‌که متن این گفت‌وگو مورد تحریف قرار گرفته است، اظهار کرد: از رسانه‌های داخلی درخواست می‌کنیم که از بازنشر این گفت‌وگو خودداری کنند.

سیدمحمد زهیر غرضی با اشاره به مصاحبه‌ اخیر سید محمد غرضی کاندیدای ریاست جمهوری دوره دهم با یکی از رسانه‌های غربی، اظهار کرد: طی روزهای اخیر خبرنگار یکی از رسانه‌های بیگانه طی تماس تلفنی با آقای غرضی با ارائه اطلاعاتی نادرست و جعلی که خود را خبرنگار یکی از رسانه‌های داخلی معرفی کرده و با طرح پرسش‌هایی نامربوط قصد سوءاستفاده از موقعیت و شخصیت ایشان را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: آقای غرضی زمانی که از نیت سوء مصاحبه کننده مطمئن می‌شود، اقدام به قطع تماس می‌کند با این وجود، آن رسانه ضمن تحریف صحبت‌های ایشان اقدام به انتشار آن گفت‌وگو کرده است. از طرفی برخی از رسانه‌های داخلی نیز طی روزهای اخیر آن مصاحبه جعلی را بازنشر کرده‌اند.

مسئول رسانه‌ای دفتر سیدمحمد غرضی در پایان گفت: با توجه به جعلی بودن مطالب منتشر شده منسوب به آقای غرضی و نیز نیت سوء رسانه‌های بیگانه از رسانه‌های داخلی درخواست می‌کنیم که از بازنشر آن مطالب مربوطه خودداری کنند.
27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    37 2
    سوءاستفاده از موقعیت و شخصیت ایشان ؟ حالت خوبه پسر
  • علی IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    36 1
    بنام خدا بهتر است ایشان از پدر خود بخواهد که مصاحبه نکند.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    36 1
    کاندید ریاست جمهوری ما رو باش مثلا وزیر مخابرات هم بوده براحتی تخلیه اطلاعاتی میشه
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    22 1
    موقعیت و شخصیت