۰ نفر
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
زاکانی حرفش را اصلاح کرد

علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام امروز توضیحاتی را درباره حرف چند روز پیشش داد.

به گزارش خبرآنلاين توضيحاتي را درباره نحوه تهيه گزارش کميسيون ويژه درباره برجام ارائه کرد. او در اينباره گفت:  این دوستانی که مواردی را مطرح می کنند یا اطلاع ندارند یا نمی خواهند اطلاع داشته باشند.آقای تاج گردون مطرح کرده اند که این گزارش، منطبق با گزارش آقای جلیلی است! من به آقای تاج گردون گفتم شما گفتید مهمترین بخش کار سوئیفت است، گزارش آقای جلیلی چه بود؟ گزارش آقای جلیلی این بود که تحریم سوئیفت 8 سال دیگر برداشته می شود. بنده در گزارش آورده ام سوئیفت روز اجرا از بانک مرکزی برداشته می شود. پس همه حرف‌های شما زیر سوال رفت. همه حرفهای این افراد، جواب دارد و نشان می دهد اینها می‌خواهند در این مملکت دیکتاتوری راه بیاندازند. من گفتم اگر شما بخواهید این کار را بکنید من پیراهنم را از تن در می آورم و در خیابان به همه مردم خواهم گفت شما چه می خواهید بکنید و من نمی گذارم حق شهدا و آقا ضایع شود.(ايـــنــــجـــا)

حالا امروز او در کنفرانس خبري اي که با حضور خبرنگاران برگزار شد توضيحاتي را درباره اين حرفش ارائه کرده است.(ايـــنـــجــــا) او در پاسخ به سؤال خبرنگاری که می‌گفت: "شما با تهدید به کندن پیراهن‌تان علیه مجلس موضع گرفته‌اید؟" گفت:  من گفتم اگر آقایان دیکتاتوری کنند و نخواهند رأی اکثریت را بپذیرند پیراهن ریاست کمیسیون را می‌کنم و می‌روم کف خیابان با مردم صحبت می‌کنم، این چه حرفی است که آنها گفتند، مگر چاله‌میدان است که من پیراهنم را دربیاورم؟

2929

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مردم IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    16 0
    چه تفسیر خوبی کرده حرف خودش رو، ما تا حالا نشنیدیم کسی پیراهن ریاست رو دربیاره، این الان یه ضرب المثله؟ چقد خوبه که این افراد که صحبتاشون انقد زود بازتاب پیدا میکنه یکم دقت کنن و فکر آبروی مردمی که بهشون رای دادن و جمعیت کثیری که بهشون رای ندادن باشن.
  • همایون IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    13 0
    انشالله که الانم رفته باشید به کف خیابان با مردم صحبت کرده باشید که اکثرا منتظر تصویب برجام هستند در ثانی در بقیه موارد هم همه نمایندگان ملت بیایند کف خیابان لا ملت حرف بزنند بد نیست