تصویر نامه مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی، خطاب به علی‌اکبر ولایتی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، در یکی دو روز گذشته بارها روی خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت. مرحوم مهدوی‌کنی در این نامه که سه روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم نوشته شده است، تلویحا از ولایتی می‌خواهد از عرصه رقابت کناره‌گیری کند،

مرحوم مهدوی‌کنی در این نامه که سه روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم نوشته شده است، تلویحا از ولایتی می‌خواهد از عرصه رقابت کناره‌گیری کند. اینجارا ببینید.  

مشاور رئیس مجلس با بیان اینکه دکتر ولایتی دیپلماتی تأثیرگذار در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی است گفت: تخریب آقای دکتر ولایتی موجب تضعیف موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای می‌شود.اینجا را ببینید.

سفر رؤسای دولت‌ها تابع قواعد و مقرراتی است، هرچند محمود احمدی‌نژاد در به‌‌همراه‌بردن افراد مختلف در سفرها خصوصا سفرهای خارجی که به سفرهای خانوادگی بیشتر شبیه بود، رکورد بی‌سابقه‌ای از خود باقی گذاشت که در این مجال پرداختن به آن لازم نیست. او پس از ریاست جمهوری سرانجام به ساختمانی در منطقه ولنجک کوچید، ساختمانی که ظاهرا یکی از نهادهای عمومی در اختیار رئیس‌جمهور سابق قرارداده است.اینجارا ببینید.  

استقبال ایثارگران از ائتلاف با فراکسیون رهروان ولایت 

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی می گوید: ما به عنوان یکی از اضلاع جریان اصولگرایی در انتخابات مجلس دهم از ائتلاف با جریان رهروان ولایت به محوریت علی لاریجانی استقبال می کنیم و ترجیح می دهیم که وی همچنین در آینده نیز ریاست مجلس را در اختیار داشته باشد.اینجا را ببینید.

محسن هاشمی در بخشی از مصاحبه مفصل خود با روزنامه با یکی از روزنامه های صبح گفت:همه ما در حاكميت هستيم. البته مادرم در مصاحبه‌شان گفته‌اند بين فرزندانم محسن عاقل‌تر است.اینجا را ببینید.  

نقش پول در انتخابات ایران

حسین مرعشی فعال سیاسی عضو حزب کارگزاران در گفت وگویی گفت:به‌تدریج «نقش پول» در انتخابات ایران در حال تبدیل‌شدن به نقشی کارساز است. بنابراین اساسا طرح این موضوع درست است. ما درباره این موضوع تابه‌حال در قوانین سکوت نکرده‌ایم. مجلس در گذشته در این‌باره تلاش‌هایی داشته است. مثلا محدودکردن تبلیغات به استفاده از نوع خاصی پوستر یا تراکت یا ممنوعیت کارناوال‌های انتخاباتی، تلاش‌هایی بوده است تا بر شاخص‌های هزینه‌ای اثر گذارد. اما اینکه نماینده‌ها مجبور باشند منابع هزینه‌شان را به صورت رسمی ارائه کنند و این موضوع قابل‌کنترل باشد، به نظر من کار خوبی است.اینجارا ببینید.

تجمعی بدون مجوز که برگزار شد

تجمع بسیج دانشجویی با وجود لغو مجوز از سوی وزارت کشور عصر امروز(شنبه) در میدان فلسطین تهران برگزار شد.تصاویر این تجمع را اینجا ببینید. 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =