ایسنا نوشت:

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو درباره اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک گفت: نتایج این پایلوت تا پایان سال ارزیابی و آنالیز خواهد شد و بر اساس تصمیمی که مشترکاً در سطح وزارت بهداشت انجام می شود اعلام می شود.
به گزارش (ایسنا)،دکتر رسول دیناروند درباره اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در کشور اظهار کرد: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک یکی از برنامه‌های بزرگ وزارت بهداشت است که در سال 93 به صورت آزمایشی و پایلوت در سه شهر انجام شد.


وی افزود: این طرح در سال گذشته و به صورت آزمایشی در سه شهر ساوه، پاوه و جهرم انجام شد که در سال جاری نیز سه شهر به این طرح اضافه خواهد شد که در مازندران شهر بابلسر، در استان فارس شهر استهبان و در استان خراسان رضوی نیز به احتمال زیاد شهرستان چناران است.


دیناروندبا بیان اینکه نتایج این پایلوت تا پایان سال ارزیابی و آنالیز خواهد شد، گفت: بر اساس این نتایج تصمیمی که مشترکا در سطح وزارت بهداشت انجام می شود اعلام می شود. با توجه به اینکه نسخه نویسی الکترونیک را سازمان غذا و دارو پیگیری می کند ولی واقعیت این است که اجرای این طرح برای بیمه ها، حوزه درمان وزارت بهداشت و حوزه آتی وزارت بهداشت نیز مهم است یعنی آنها نیز از این طرح بهره‌مند خواهند شد بنابراین به صورت جمعی تصمیم گیری خواهد شد که این طرح در کدام یک از این شهرها کشوری شود.


بنابر اعلام وبدا؛ دیناروند اظهار امیدواری کرد طرح نسخه نویسی الکترونیک در یک برنامه چهار یا پنج ساله در کل کشور استقرار یابد.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =