کاریکاتوریست‌های مطبوعاتی در یک کتاب جمع شدند

کتاب «پرشین‌کارتون3» سومین جلد از مجموعه کتاب‌های گروه پرشین‌کارتون منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «پرشین‌کارتون3» را کارتون‌ها و کاریکاتورهای 20تن از نام‌آوران عرصه‌ مطبوعات در سال‌های اخیر تشکیل می‌دهد.

در بخشی از مقدمه‌ این کتاب آمده است: «با توجه به رویدادهای پنج‌سال گذشته، محتوای بیشتر کارتون‌ها از نقدهای صرفاً سیاسی فاصله گرفت و بیشتر به‌سوی موضوعات اجتماعی و اقتصادی کشیده شد؛ دو حوزه‌ای که بیشترین اتفاقات و سوژه‌ها را در خود جای داده بودند. کتاب «پرشین‌کارتون3» شامل گلچین آثار شماری از پرکارترین کارتونیست‌های مطبوعاتی ایران ـ طی نزدیک به شش‌سال گذشته ـ است. آثار این مجموعه در چندین روزنامه و مجله منتشر شده و حاوی کارتون‌هایی است که رویدادهای این چند سال را منعکس کرده‌اند...».

محسن ایزدی، نعیم تدین، یحیی تدین، محمدرضا ثقفی، علی جهانشاهی، نازنین جمشیدی، بزرگمهر حسین‌پور، هادی حیدری، علی درخشی، کامبیز درم‌بخش، جمال رحمتی، کیوان زرگری، حسین صافی، سلمان طاهری، مهدی عزیزی، حسن کریم‌زاده، احسان گنجی، ابوالفضل محترمی، فیروزه مظفری و سعید نوروزی، بیست کارتونیستی هستند که برگزیده‌ی آثارشان در این کتاب گردآوری شده است.

گروه پرشین‌کارتون گردآورنده‌ این مجموعه‌ دیدنی است و پیش از این نیز دو کتاب دیگر در سال‌های 1386 و 1388 با همین عنوان منتشر کرده، و با استقبال کم‌نظیر مخاطبان قرار گرفته بود. یحیی تدین، هادی حیدری، کیوان زرگری و حسن کریم‌زاده گروه پرشین‌کارتون را تشکیل می‌دهند.

کتاب پرشین‌کارتون3 در قطع جیبی، در 208 صفحه‌ تمام رنگی و توسط نشر تاش منتشر شده و در کتاب‌فروشی‌ها و شهر کتاب‌های سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

5760

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =