رومنیگه : پپ به باشگاهی مثل منچستر سیتی نمی رود

عدم دستیابی به جام مدیران قطری باشگاه منچستر سیتی را باز هم به فکر تعویض مربی انداخته است.

 

من سیتی بعد از حذف از لیگ قهرمانان ، باختهای متوالی در لیگ برتر را تجربه کرده و تنها امید بازیکنان این تیم صعود مستقیم به بازیهای لیگ قهرمانان در فصل بعد است .

مانوئل پیگرینی مربی شیلیایی سیتی به باور بسیاری از نشریات ورزشی اروپا باید به فکر تیم جدیدی باشد و در کنار آن گمانه زنی ها برای مربی که فصل بعد روی نیمکت این تیم پرحاشیه می نشیند ، آغاز شده است .

پپ گواردیولا مربی بایرن با توجه به حضور دستیاران سابقش تکسیکی بگیریستین و فران سوریانو در کادر فنی من سیتی از گزینه های جدی برای حضور در ورزشگاه الاتحاد است .

گواردیولا که هنوز قرارداد جدیدی با بایرن امضا نکرده فقط یک فصل دیگر در این تیم خواهد بود و درگیری اش را هانس ویلهم مولر پزشک باشگاه بایرن و استعفای پزشک مشهور باشگاه پس از 40 سال تردیدها در مورد ادامه حضورش در مونیخ را بیشتر کرده است .

با این حال کارل هاینس رومنیگه رییس باشگاه بایرن شایعات در مورد این انتقال را رد کرد و گفت پپ گواردیولا هرگز به باشگاهی چون منچستر سیتی نمی رود. او در ادامه گفت :«من مطمئن هستم گواردیولا حداقل تا آخر فصل 2015-2016 مربی بایرن خواهد بود ما افتخار می کنیم که مربی مثل او در باشگاه ما حضور دارد. او بهترین مربی دنیاست و همه انتظارات ما را برآورده کرده است . البته برنامه ما این است که پس از پایان این فصل در پاییز 2015 درمورد قرارداد تازه صحبت کنیم . هدف ما تمدید قرارداد اوست.» 

43281

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    4 0
    مالکان منچستر اماراتی هستن نه قطری با پاریسن ژرمن اشتباه گرفتی
  • شایان RO ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    3 1
    خب معلومه نباید بره سیتی سیتی چی داره آخه جز پول افتخار داره که نداره شخصیت داره که نداره اسطوره داره که نداره بایرن کجا سیتی کجا بایرن خودش یه تاریخه فوتباله مزحکه مقایسشون