فیلم سینمایی «قصه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد با حضور این فیلمساز و جمعی از بازیگران فیلم و همچنین آنتونیا شرکاء منتقد فیلم در کافه خبر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران فیلم سینمایی «قصه‌ها» بعد از چند سال قرارگرفتن آن در موقعیت بلاتکلیف می‌توان یکی از اتفاقات قابل توجه دوره مدیریت فعلی سینمای ایران دانست.

بنی‌اعتماد در این اثر سینمایی‌اش قصه شخصیت‌های فیلم‌های خود را دنبال کرده، با آنان در زمان پیش رفته و به تهران این روزها رسیده و از انسان‌هایی گفته که با درد و رنج و یا ثباتی که در زندگی به آن دست یافته‌اند، در جریان و حرکت‌اند تا به حق خود برسند، تا بازتعرفی از زندگی داشته باشند.

فاطمه معتمدآریا همان نوبر «روسری آبی» است و فرهاد اصلانی همسر او که بعد از سال‌ها به نوبر رسیده و حالا فرزندی دارند. باران کوثری سپیده «خون بازی» است و قصه تازه‌ای که در دنیایی جدید برای خود آغاز کرده است.

مهراوه شریفی‌نیا دختر نوجوان همسایه خانواده طوبی در «زیر پوست شهر» است، او در تهران این روزها بچه‌ای در بغل شبانه در شهر می‌چرخد.

امیر اثباتی طراح صحنه «قصه‌ها» به همراه بنی‌اعتماد، معتمدآریا، اصلانی، کوثری و شریفی‌نیا چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه به خبرآنلاین می‌آیند تا با حضور در کافه خبر درباره «قصه‌ها» سخن بگویند. آنتونیا شرکاء منتقد فیلم نیز در این جلسه حاضر خواهد بود.

کاربران خبرآنلاین می‌توانند پرسش‌های خود را درباره این فیلم از عوامل «قصه‌ها» به صورت کامنت مطرح کنند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    5 0
    خانم بنی اعتماد چرا این فیلم اینهمه مدت در کمد ماند؟
  • مهرنیا A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    5 0
    آقای اصلانی وقتی جشنواره فجر به شما برای بازی خوبتون تو فیلم جایزه نداد چه حسی داشتید؟
  • ستاره A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    4 0
    مهراوه شریفی نیا خودت از سرنوشت دختر فیلم زیر پوست شهر چه احساسی داشتی؟ به نظر خودت هم عاقبتش این می شد؟ منظورم الان نیست. وقتی که دهه 70 فیلم رو بازی می کردی فکر می کردی این بشه آينده اش؟ اصلا به آینده اش فکر کرده بودی؟
  • دوستدار سینمای خانم بنی اعتماد A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    6 0
    خانم بنی اعتماد دوستتون دارم چون خاطره من با سینما با فیلم های شما شکل گرفته. چون اولین بار اعتراض ها رو در فیلم های شما دیدم. اما یه سئوال ازتون دارم قبلا فضا باز بود که اعتراض رو وقتی نشون می دادید می ذاشتن فیلم پخش بشه یا اینکه این بار اعتراض شما تندتر بود؟
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    6 0
    چرا قصه ها باید این همه وقت از اکران محروم می شد؟ الان این سووال رو می پرسم که فیلم اکران شده و می بینیم که خب هیچی تو جامعه تغییر نکرده نه جنگی راه افتاد بعد از نمایش فیلم نه درگیری.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    7 0
    دست مريزاد به خانم بني اعتماد و گروهشون . واقعا از ديدن فيلم لذت بردم.
  • بی نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    3 0
    اگه امکانش هست یکبار برای همیشه از نحوه ی انتخاب و دید تماشاگران و داوران خارجی صحبت کنن و مردم رو با روش و هدف این داورها آشنا کنن.