مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر جزئیات مراسم افتتاحیه جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سيداحد ميکائيل‌زاده با بيان اينکه مراسم افتتاحيه جشنواره شنبه 11 بهمن‌ماه در برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود، درباره جزئيات اين مراسم بيان کرد: «طبق اعلام قبلي قرار بود افتتاحيه جشنواره نخستين نمايش فيلم «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگرداني مجيد مجيدي همراه باشد که با تغيير اين برنامه، زمان نمايش اين فيلم متعاقبا اعلام خواهد شد.»

مدير ارتباطات و اطلاع‌رساني سي و سومين جشنواره فيلم فجر درباره جزئيات مراسم افتتاحيه توضيح داد: «در اين مراسم از محمدعلي کشاورز بازيگر پيشکسوت و حسين جعفريان فيلمبردار سينماي ايران تجليل خواهد شد و برنامه تقدير از 70 سال تلاش لابراتوارهاي ايران نيز برگزار مي‌شود. همچنين در مراسم افتتاحيه، جوايز برگزيدگان بخش تبليغات و اطلاع رساني سينماي ايران اهدا خواهد شد.»

به گفته ميکائيل‌زاده رونمايي از سه کتاب «بر بوم شب» درباره حسين جعفريان، «دل شده» درباره محمدعلي کشاورز و «سرگذشت لابراتوارها در سينماي ايران» در اين مراسم انجام مي‌شود و فيلم‌هاي کوتاه هفت دقيقه‌اي از اين بزرگان به نمايش در خواهد آمد. همچنين با پخش کليپي از درگذشتگان يکسال گذشته سينماي ايران ياد مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: «علاوه بر اين، معرفي فيلم‌هاي سوداي سيمرغ، نگاه نو و فيلم‌هاي شرکت داده شده در جشنواره از برنامه هاي ديگر افتتاحيه خواهد بود که تصاويري از آن‌ها به نمايش گذاشته مي شود.»

مدير ارتباطات و اطلاع‌رساني سي و سومين جشنواره فيلم فجر افزود: «معرفي هيات‌هاي انتخاب و داوري و گزارشي از روند برگزاري جشنواره و اجراي موسيقي از ديگر بخش‌هاي افتتاحيه خواهد بود. »

ميکائيل‌زاده در پايان ابراز اميدواري کرد که با برگزاري هرچه بهتر مراسم افتتاحيه جشنواره فيلم فجر، به استقبال مناسبي از جشن‌هاي دهه فجر برويم سال نوي سينماي ايران را آغاز کنيم.

کارگرداني مراسم افتتاحيه سي و سومين جشنواره فيلم فجر را محمد حميدي مقدم و طراحي صحنه آن را ملک جهان خزاعي بر عهده دارند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =