سخنگوی فدراسیون کشتی می گوید در هیچ دوره ای مثل دوره ریاست رسول خادم،درباره مسائل مختلف مشورت نمی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی مهمان ما در کافه خبر بود. با کشتی گیری که خودش افتخارات زیادی دارد و بارها به خاطر مدال هایی که گرفته مردم را خوشحال کرده است ساعت ها گپ زدیم.او در بخشی از مصاحبه اش در پاسخ به این سوال ما که منتقدهای رسول خادم می گویند او خیلی استالینی برخورد می کند گفت:«اصلا اینطور نیست. من نشسته باشم بیرون تشک بگویم "لنگش کن". این قشنگ نیست. من صبح که از خواب بیدار می شوم وقتی ببینم در خانه نان دارم و سفره صبحانه ام آماده است مگر مریضم بیرون صبحانه بخورم؟»

به او گفتیم بالاخره رسول خادم دیکتاتور است یا دموکرات که رضایی این واکنش را نشان داد:«اتفاقا ایشان در خیلی از مسائل دموکرات هستند، من نمی دانم این حرف ها از کجا می آید. چون شما ببینید من این را به ضرس قاطع می گویم، در هیچ دوره ای از فدراسیون این قدر کار مشورتی که آقای خادم انجام می دهد، انجام نشده. در تمامی زمینه ها چه به لحاظ فنی چه به لحاظ شوراها و کمیته های مختلفی که تشکیل دادند مثل کمیته فنی، کمیته داوران، کمیته پیشکسوتان، کمیته لیگ و... هر چیزی که شما فکر کنید در مورد آن جلسات متعدد مشورتی با حضور همه اعضا برگزار می شود. جلسه هیات های کشتی شاید در این یک سال بالای 20 سمینار هیات های کشتی برگزار شده باشد، تمام مسائل چه مسائل مالی، مسائل فنی، تصمیماتی که گرفته می شود آنجا به شور گذاشته می شود .البته ممکن است خادم به عنوان رئیس فدراسیون شخصا تصمیماتی بگیرد که این هم از اختیاراتش است. مثلا بگوید من نمی خواهم دیگر سیب در دفترم بگذارم، این دیگر دست خودش است. ولی تصمیماتی که در مورد کشتی بوده کدام دیکتاتوری یا استالینی بوده؟ اشاره کنید تا من به شما بگویم. انصافا این را خارج از تعصب می گویم که در هیچ دوره ای مثل دوره ایشان بحث های مشورتی در هیچ حوزه ای با این حجم برگزار نشده.»

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AU ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    18 46
    منم جای تو بودم همینو میگفتم
    • عاشق کشتی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
      37 8
      حالا... تو حالِت از چی خرابه؟ بجرأت می‌گم: کی توی تاریخ کشتی؛ کدوم رئیس فدراسیون، بیشتر از پهلوون رسول افتخارآفرینی کرده برای کشتی؟ ظرف یه مدت کوتاه چندساله؛ بماند که حالا احتمالاً چون شما جزء وابستگان یا همفکرانِ کنارمونده‌های خودخواه و تمامیت‌خواه هستی، حالِت، همچین خوش نیست آروم باش عزیزم
    • نقی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      11 3
      چقدر مردم باهات مؤافقن، بی‌نام عزیز