روزنامه ایران نوشت:

ساعت یک نیمه‌شب جمعه اول خردادماه سال جاری گزارشی از یک دعوای خونین در خیابان سادات به مأموران پلیس در شرق تهران مخابره شد.
تجسس‌ها نشان داد این درگیری بین دو دوست قدیمی بوده که یکی از آنها بشدت زخمی شده است.
همزمان با رسیدن مأموران به صحنه حادثه پیکر نیمه‌جان جوان 30 ساله به نام یاسر با آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافت و در همان دقایق نخست پزشکان دیدند که کار از کار گذشته و پسر جوان دیگر نفس نمی‌کشد.
دقایقی نگذشته بود که ماجرای این جنایت خونین به بازپرس ویژه قتل پایتخت اطلاع داده شد و تیم‌های تخصصی اداره 10 پلیس آگاهی تهران مأموریت یافتند تا عامل این قتل را ردیابی کنند. وقتی مأموران دست به کار شدند پی بردند یاسر از دوستان قدیمی یوسف بوده که در گذشته نه چندان دور با هم اختلافاتی داشته‌اند که همه آشنایان و دوستان تصور می‌کردند این مشکلات حل شده است.
بررسی‌ها نشان داد که یوسف شب حادثه با یاسر تماس گرفته و خواسته چند دقیقه جلوی در خانه‌شان برود. وی ادعا کرده بود یک کار شخصی دارد و وقتی یاسر جلوی در خانه می‌رود دقایقی نگذشته بود که همه فریادها و ناسزاگویی‌های یوسف را می‌شنوند که همزمان یاسر از او می‌خواهد آرام باشد اما یوسف با مشت و لگد به جان یاسر می‌افتد و سپس چند ضربه چاقو به صورت و گلوی یاسر زده و پا به فرار می‌گذارد.
یکی از دوستان صمیمی یاسر  گفت: یاسر دوست دوران بچگی من بود. ما از برادر به هم نزدیک‌تر بودیم. هنوز باورم نمی‌شود که برای همیشه از دستش داده باشیم.
وی افزود: یاسر 30 سال بیشتر نداشت و هنوز ازدواج نکرده بود. شب حادثه به من خبر دادند که یاسر را با چاقو زده‌اند خودم را رساندم و متوجه مرگ او شدم.
طبق گفته مرد همسایه شب حادثه یوسف با موبایل یاسر تماس می‌گیرد و می‌خواهد به جلوی در خانه‌اش برود. بعد از چند دقیقه یوسف صدایش را بالا می‌برد و شروع به کتک زدن یاسر می‌کند و او هم مرتب تکرار می‌کند که دایی یوسف شما از من بزرگ‌تر هستی و احترامت بر من واجب است اما یوسف دست‌بردار نبوده که ناگهان چاقوی خود را در می‌آورد و ابتدا ضربه‌ای به صورت یاسر می‌زند و سپس ضربات دیگر را می‌زند. وقتی یاسر تعادل خود را از دست می‌دهد و روی زمین می‌افتد دست بر نمی‌دارد و باز ضربه می‌زند. بعد رو به همسایه‌ها بلند فریاد می‌زند که من کشتمش و... و بعد پا به فرار می‌گذارد.
بنابر این گزارش، تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران با توجه به شناسایی شدن قاتل یاسر، تجسس‌های اطلاعاتی ویژه‌ای را آغاز کرده است تا مخفیگاه یوسف را ردیابی و این جوان جنایتکار را بازداشت کند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =