معرفی 5 اپلیکیشن اندرویدی برای شنیدن آسان موسیقی با موبایل

تابناک نوشت: این روزها دیگر گوشی های هوشمند به سادگی جای MP3 Player ها را برای بسیاری از کاربران گرفته اند و وجود نرم افزارهای متفاوت و قدرتمند برای پخش موسیقی روی گوشی های هوشمند، منجر به آن شده که دیگر کمتر کسی به فکر تهیه یک MP3 Player باشد.

در سیستم عامل اندروید، نرم افزارهای متفاوت و متعددی برای پخش موسیقی وجود دارد و ما در اینجا می خواهیم چند نمونه متفاوت و جالب توجه از این نرم افزارها را متناسب با نیازهای متفاوت کاربران معرفی کنیم.

 

doubleTwist Music Player, Sync

نرم افزار DoubleTwist نرم افزاری چند منظوره است که نه تنها قادر به بخش روان و قدرتمند موسیقی و ویدئو است، بلکه از خدمات Podcast نیز پشتیبانی می کند و دسته بندی آن جزو نمونه های بسیار خوب و دقیق است. علاوه بر یک واسط کاربری و طراحی زیبا و کاربردی، کاربر قادر به ایجاد و مدیریت و یا Import کردن Playlist ها و حتی قادر به خروجی گرفتن از آنها برای Xbox و PS3 است.

همچنین اطلاعاتی که این برنامه در خصوص موسیقی و آلبوم و خواننده آن در اختیار قرار می دهد به همراه بیوگرافی مختصری از اثر و خالق برای بسیاری از دوستداران موسیقی بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

دانلود ابزار از Play Store

 

Encore Music

این ابزار، نمونه Open Source است که همه منابع موسیقی شما را در یکجا جمع می کند. به لطف افزونه های این ابزار قادر به پخش موسیقی از سرویس هایی نظیر Spotify یا Google Play Music و همچنین فایل های شخصی خود هستید. یک نکته جالب در مورد این ابزار این است که خود اقدام به پیشنهاد Playlist برای شما می کند و از قابلیت های دیگر آن باید به پخش متن ترانه موسیقی به همراه ابزار شناسایی موسیقی در حال پخش اشاره کرد.

دانلود ابزار از Play Store

 

n7player Music Player

این ابزار نیز، نمونه بسیار جمع و جور و با قابلیت Multi-Touch و مجموعه ای از موسیقی های موجود در فضای آنلاین به همراه فایل های شخصی شماست. از قابلیت های خوب این ابزار باید به در اختیار داشتن یک Equalizer کامل اشاره کرد که لذت پخش موسیقی را دو چندان می کند. همچنین امکان ایجاد کتابخانه و Playlist از دیگر امکانات خوب این ابزار است. این نرم افزار از پوسته های مختلفی پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس سلیقه خود نرم افزار را شخصی سازی کنند.

دانلود ابزار از Play Store

 

Musixmatch - Lyrics & Music

ابزار Musixmatch  بر پایه اساس سه کاربرد اساسی طراحی شده است: برای تمامی موسیقی های شما، متن ترانه مرتبط را فراهم کرده و نمایش می دهد، موسیقی در حال پخش را شناسایی می کند و تمامی کتابخانه موسیقی شما را در دستان شما قرار می دهد. طراحی زیبا و جذاب این نرم افزار لذت پخش موسیقی و خواندن متن ترانه ها و به اشتراک گذاری موسیقی و متن را دو چندان می کند. این ابزار مدعی است، برترین و کامل ترین پایگاه داده ترانه موسیقی را دارد که تا حد زیادی نیز صحیح است. بهتر از همه آنکه این ابزار با سایر سرویس های پخش موسیقی نیز همخوان است.

دانلود ابزار از Play Store 

 

AmpMe

این ابزار هرچند امکان دسترسی کاربر به موسیقی های موجود بر گوشی را فراهم نکرده و تنها با Soundcloud همخوان است، تنها به دلیل یکی از قابلیت های بی نظیر خود شایان توجه است. AmpMe به شما اجازه می دهد که موسیقی مورد علاقه خود را پس از یافتن آن با دستگاه های مجاور خود نظیر گوشی هوشمند دوستان - به شرط نصب بودن این ابزار روی آنها - Sync کنید و یک سمفونی همزمان از موسیقی مورد علاقه خود را بشنوید. این ایده نیاز شما به داشتن اسپیکر را به کلی رفع می کند؛ هرچند هم اکنون این ابزار تنها با SoundCloud هماهنگ است، طراحان آن خبر داده اند که به زودی سرویس های دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد.

دانلود ابزار از Play Store

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    جالبه
  • بی نام A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    آقا ملت پلی استور دانلود نمی کنن عین آدم برین یه نرم افزار حرفه ای مثل power amp یا چیزای مشابه رو از سایتای وطنی دانلود کنید