بازداشت اعضای یک شبکه جنایی چینی به اتهام دزدی از خانه‌های مردم با استفاده از «نفس شیطان»

یک تیم 3 نفره چینی به علت اینکه ابتدا از یک نوع مواد مخدر کشنده استفاده می کردند تا انسان ها را گیج کنند و سپس به خانه قربانی ها برای دزدی می رفتند بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلیس پاریس دو زن و یک مرد چینی را به علت استفاده از ماده مخدری که ملقب به نفس شیطان (the devil’s breath) است و آدم‌ها را هیپنوتیزم می کند، بازداشت کرد. این 3 نفر این مخدر کلمبیایی را به مردم می دادند و سپس خانه های آنها را می دزدیدند.

گمان می شود این 3 مجرم از اعضاء یک باند جناینکار هستند.

2 زن مجرم که 42 و 59 ساله هستند این مخدر را به صورت مردم می پاشیدند. گفته می شود در این ماده اسکوپولامین وجود دارد که یک ماده بسیار خطرناک است و از در جنگل‌های آمریکای جنوبی به دست می آید.

سی آی ای در دوران جنگ سرد از این ماده در بازجویی های خود استفاده می کرد تا مجرمان دروغ نگویند، فیزیکدانان نیز این ماده مخدر را فرشته مرگ نامیده بودند. نفس شیطان مخدری توهم زاست.

پلیس قضایی پاریس معتقد است چینی ها این ماده را روی ده‌ها نفر در فرانسه استفاده کردند.

یک منبع نزدیک به تحقیقات درباره شیوه مجرمان به روزنامه لاپاریزین گفت: ابتدا یک زن پیش قربانی می‌رفت و از او آدرس یک دکتر را می پرسید. پس از اینکه قربانی را به محلی بدون رفت و آمد می‌آورد، همدستش به او اضافه می شد و نفس شیطان را به صورتش می زدند ، و بعد از اینکه قربانی حالتی شبیه به هیپنوتیز پیدا می کرد، از او می خواستند آنها را به خانه شان ببرد و در خانه نیز از آنها می خواستند پول ها و جواهرات را به آنها بدهند.

پلیس می گوید به همین روش فقط 100 هزار یورو از یک نفر دزدیده اند.

2 نفر اول که به صورت مستقیم دزدی می کردند وقتی در ایستگاه مترو توسط یکی از قزبانی ها شناخته شد بازداشت شدند و نفر سوم نیز که گمان می رود این مخدر را می ساخته پس از این 2 نفر بازداشت شد.

مقامات چینی به همتایان خود در فرانسه اعلام کرده اند که این گروه 3 نفره عضو یک شبکه جنایی چینی هستند، بقیه اعضا این باند نیز در چین و کره جنوبی بازداشت شده اند. پاسپورت آن 2 زن نشان می دهد که قبل از پاریس به اسپانیا و مکزیک نیز رفته بودند.

مخدر در نفس شیطان، اسکوپولامین از دانه های درخت بوراچرو گرفته می شود و بیشتر در کلمبیا به همراه یک ماده شیمیایی دیگر تولید می شود.

یک متخصص سم شناسی در این رابطه گفته است: از یک لحاظ این ماده خوب است زیرا باعث می شود محکومان به هرکاری که انجام داده اند، اعتراف کنند.

یک فروشنده مواد مخدر نیز در رابطه با این ماده گفت: وقتی کسی از این ماده استفاده می کند بعد یک ساعت هر کار بگویید انجام می دهد، درست انگار بچه تان است.

اسکوپومالین می تواند قربانی را بیش از 24 ساعت بی اختیار کند. اما در دزهای بالا ترمی تواند منجر به مرگ انسان ها شود، از این دارو بیشتر مردها استفاده می کنند.

گمان می شود تعداد اعضای باند بسیار زیاد است و خیلی از آنها بازداشت نشده اند.

منبع: تلگرافترجمه: نیو صدر

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    38 1
    خیلی کم دزد داریم، اینم یاد مردم بدید
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    3 2
    دستتان درد نکند از فردا باندهای خلافکار رفتن تو فکرش که سریع به این ماده خطرناک دست پیدا کنن. یعنی هر وسیله یا ماده خطرناکی تو اقصی نقاط عالم هست شما باید بیاین به خلافکارها یاد بدین؟؟؟